6 клас


30 квітня
Практична робота
Розв’язування задач, які передбачають створення
 програмних об’єктів. 

Програмне забезпечення: SCRATCH




Зображення  практичної роботи (треба зберігти на робочий стіл ПК)
Увага: в кого немає технічного забезпечення (ПК або ноутбука) записати алгоритм з практичної в зошиті!
Дякую

23 квітня

Практична робота № 6 «Проєкти з 

вкладеними циклами і розгалуженнями»


Програмне забезпечення: SCRATCH


Результат виконаної роботи (проект або скріншот) відправити на електронну скриньку або вайбер.





16 квітня

 Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями


Програмне забезпечення: SCRATCH

Опрацювати відеоурок


Подивитися приклад проєкту і виконати його:





9 квітня

Програмне забезпечення: SCRATCH

Повторення правил безпеки в Інтернетіhttps://learningapps.org/4560976

Гра в Scratch - Літаючий бегемотик. Створимо гру Літаючий бегемотик, в якій бегемотик постійно падає вниз і для того щоб бегемотик піднімався вгору потрібно постійно натискати клавішу пропуск на клавіатурі. Ми програємо тоді, коли бегемотик впаде або підніметься надто високо, тобто торкнеться межі сцени.




19 березня

Вкладені розгалуження.


Програмне забезпечення: SCRATCH

Завдання

1. Переглянути відео

2. Відкрити програму СКРЕТЧ

 3. Створити проект, відповідно до якого спрайт будує лінії: якщо натискати на стрілку вліво - рухається вліво, вправо - рухається вправо, стрілку вверх - рухається вверх. стрілку вниз - рухається вниз. При цьому спрайт повинен малювати лінії під час свого руху.


4. Результат виконаної роботи (проект або скріншот) відправити на електронну скриньку або вайбер.

Домашнє завдання:  гра ЛАбіринт https://studio.code.org/s/course3/lessons/2/





12 березня

Діагностичне тестування №1

з теми "Алгоритми та програми"


Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1395256

Домашнє завдання: читати параграф 7.3 ПІДРУЧНИК



5 березня

Класна робота

Алгоритми з розгалудженням


Програмне забезпечення: SCRATCH
Давайте розглянемо малюнок на екрані.
В залежності від пори року або погодних умов ми обираємо з вами транспорт на якому будемо рухатися. Іншими словами це розгалуження, тема нашого уроку.

Розгалуження — це така форма організації дій в алгоритмі, за якою залежно від виконання або невиконання певної умови виконується одна з двох послідовностей  команд.

Умовний оператор, або оператор розгалуження, — це оператор, у якому здійснюється вибір однієї з двох дій в залежності від виконання або невиконання умови.

Неповна форма умовного оператора в середовищі Scrаtch реалізована командою якщо...то... . Функцію умовного оператора з двома гілками у Scratch виконує команда якщо...то...інакше... . Ці команди містяться в групі Керування.

Умови в програмі записуються у вигляді логічних виразів.

Логічний вираз — це засіб запису умов для визначення їхньої істинності. Логічний вираз може приймати значення true (істинність), або false (хибність). Логічні вирази бувають прості та складені. Простий — це два арифметичні вирази, з’єднані символом відношення.

Розв’язування вправ. Працюємо за комп’ютером

1) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2) Інструктаж учителя.

3) Практична робота за комп’ютерами.

4) Скіншот виконаних завдань надіслати


ЗАДАЧА №1


ЗАДАЧА №2


Домашнє завдання: 
читати параграф 7.3







29 лютого

Практична робота

27 лютого

Класна робота

Тема: Цикли з параметром з величинами.


Програмне забезпечення: SCRATCH

переглянути відео та виконати практичне завдання.




Домашнє завдання: читати параграф 7.2-7.3

Вправа для самоперевірки (СКРИНШОТ НАДІСЛАТИ)

https://learningapps.org/4884931


20 лютого

Практичне завдання

7.2. Вкладені цикли з лічильником. Змінні в циклах з лічильником


Програмне забезпечення: SCRATCH


Задача 2


Задача 2. Складіть проект для малювання трьох кіл (мал. 7.13). Радіус більшого з них установіть самостійно. Радіус кожного наступного на 10 менше за радіус попереднього.

1.     Відкрийте середовище Scratch 3.

2.     Відкрийте на вкладці Код групу блоків Змінні.

3.     Створіть змінну радіус.

4.     Уведіть у Область кодів блоки з командами проекту, наведені на малюнку 7.13.

5.     Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 7.2.4.

6.     Запустіть проект на виконання.

7.     Порівняйте результат на вашому комп’ютері з результатом на малюнку 7.13.

8.     Змініть значення радіуса.

9.     Запустіть проект на виконання.

10. Використайте у проекті команду запитати і чекати.

11. Збережіть змінений проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 7.2.5.

12. Запустіть проект на виконання кілька разів, уводячи різні значення радіуса.

13. Змініть проект так, щоб кожне коло було намальовано іншим кольором.

14. Збережіть змінений проект у вашій папці у файлі з іменем вправа 7.2.6.

15. Запустіть проект на виконання.

16. Закрийте середовище Scratch 3.


Домашнє завдання: читати параграф 7.2





15 лютого

Класна робота

Програмне забезпечення: SCRATCH



Практичне завдання

Домашнє завдання: читати параграф 7.1 https://pidruchnyk.com.ua/2686-informatyka-6-klas-ryvkind-2023.html









7 лютого
Контрольне тестування з теми Табличний процесор

1. Значок програми Microsoft Excel ...
а) 
б)
в)

2. Табличний процесор, це...
а)пристрій ПК, що управляє його ресурсами в процесі обробки даних в табличній формі
б)програма для обробки кодових таблиць
в)це прикладна програма, яка призначена для опрацювання даних, поданих у таблицях

3. Електронними таблицями називають ...
а)таблиці в електронній книзі, які опрацьовує табличний процесор
б)таблиці, які зображені в зошиті з математики

4. У клітинках електронної таблиці можуть зберігатися:
а)
текстові дані 
б) зображення
в) формули
г) числа
5. Основним об’єктом табличного процесора Excel є ...
а) електронна книга

б) клітинка

в) таблиця

6. Практичне завдання https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NZx78W2Q1V_DZx-MsE9lPqb4H3vK_jijTzNNx3u77c4/edit?usp=sharing

Створити таблицю за зразком, порахувати вартість. НАГАДУЮ формула починається зі знака =






23 січня

Класна робота
Тема уроку: Арифметичні обчислення




Практичне завдання : Створити таблицю та обчислити https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NZx78W2Q1V_DZx-MsE9lPqb4H3vK_jijTzNNx3u77c4/edit#gid=0


18 січня

Класна робота

 

Табличний процесор.


Завдання: опрацювати відеоурок, спробувати виконати Практичну роботу.






14 грудня


Створення, редагування і форматування зображень.


Домалювати ялинку,сніг та написати З НОВИМ РОКОМ.https://docs.google.com/presentation/d/1pWIN_M87Y2CSZ5OcwrLMAStwY_X6Ordfs0Jbf9pN0dM/edit?usp=sharing


30 листопада

Класна робота

Базові поняття комп’ютерної графіки. Види комп’ютерної графіки. Програми для опрацювання
 графічних зображень.

Програмне забезпечення: PAINT


Практичне завдання ТУТ

Д.з. прочитати параграф 4.1 .виконати завдання №5стр.89



21 листопада

Практична робота № 2 
 «Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею».

Добрий день. На попередньому уроці ви виконували 1 частину практичної роботи. Сьогодні виконуємо 2 частину. Успіхів!

(ЧАСТИНА 2)


16 листопада

Практична робота № 2
 «Створення текстового документа з графічним зображенням і таблицею».

Завдання: 1.Переглянути послідовність виконання практичної роботи за посиланням👇

2. Виконати практичну роботу за зразком.




7 листопада

КЛАСНА РОБОТА
ЗОБРАЖЕННЯ В ТЕКСОВОМУ ДОКУМЕНТІ

Вивчаємо:

Інструменти вкладки Вставлення групи Ілюстрації

Назва

Що вставляється

Зображення

Зображення з файлів комп’ютера або інтернету

Фігури

Прості фігури з можливістю змінення та створення нових фігур засобами векторного редактора

SmartArt

Наочне представлення різних процесів, зв’язків, списків тощо

Діаграма

Побудова і графічне представлення діаграм, графіків тощо

Знімок екрана

Зображення вікна запущеної програми або фрагменту екрана

Піктограми

Графічне лаконічне відображення ідей, понять тощо

3D-моделі

Об’ємні зображення об’єктів з можливістю їх перегляду в різних просторових положеннях

Способи вставлення зображення у документ

  • Вставлення зображення з файлу на комп’ютерії
  • Вставлення зображення з інтернету
  • Вставлення зображення копіюванням і перетягуванням
  • Вставлення зображень шляхом комбінування
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ



2 листопада

ТЕМА: Таблиці в текстовому документі

Розташування таблиці у тексті можна налаштувати командами контекстного меню таблиці: Властивості таблиці → Таблиця → Вирівнювання (або Обтікання текстом).
Способи створення таблиці у Word представлено на вкладці Вставлення командами списку Таблиця: створення довільної таблиці; накреслення довільної таблиці; перетворення текстових даних у таблицю.

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 




10 жовтня

Діагностична робота з тем:
 Цифрофі пристрої. Компютерні презентації.

1.      1. Позначте основні складові комп’ютера:


1)   монітор

2)   принтер

3)   системний блок

4)   клавіатура

5)   флешка

6)  миша

7)   колонки

8)   мікрофон

9)  веб-камера

10)  джойстик

2. До якої групи цифрових пристроїв за класифікацією слід зарахувати флеш-накопичувач?

а) для зберігання даних

б) для опрацювання даних

 
в)для передавання даних

3.     Яка програма використовується для створення презентацій?

А) Microsoft Word;                           Б) Microsoft Exce;

В) Microsoft Publisher;                      Г) Microsoft PowerPoint.


4.     Комп’ютерні презентації складаються з…

А) кадру;             Б) звіту;               В) слайду;            Г) сторінки.

5. Розташуйте етапи створення комп’ютерної презентації по порядку.

А) Визначення структури презентації;

Б) Визначення мети;

В) Створення презентації в редакторі презентацій;

Г) Пошук і вибір матеріалів.

6.     Комп’ютерна презентація­ це…____________________________

7. Анімація це_________________

8.      Програма для перегляду інформації у мережі Інтернет називається..

а)   Текстовий процесор

б)   Компютерна гра

в)   Браузер

г)   Opera

9. Написати 5-7 правил поведінки за комп'ютером 






3 жовтня 

Практична робота
Створення презентації

Завдання: Створити презентацію за зразком в

Microsoft PowerPoin 


Примітка: картинки для презентації скачати в інтернеті.
Файл з презентацією надіслати на пошту або вайбер.

26 вереня

Класна робота 

Анімація об’єктів на слайді

Анімація — це оснащення об’єкта ефектами руху та/або озвучування. Існує два напрямки використання анімації у презентаціях: анімація об’єктів на слайдах і переходи — анімація змінення самих слайдів. 

Типи анімаційних ефектів, які можна додати до об’єкта:

Ефект

Дія

Вхід

Задає спосіб появи об’єкта на слайді

Виокремлення

Визначає те, як об’єкт поводитиметься впродовж показу слайда

Вихід

Задає спосіб зникнення об’єкта зі слайда

Шляхи переміщення

Задає швидкість і траєкторію переміщення об’єкта на слайді

Щоб налаштувати рух об’єкта, його слід виділити та задати шлях переміщення по слайду.
Щоб додати перехід до слайдів, слід клацнути його піктограму в групі Перехід.
Час показу кожного слайда можна налаштувати у віконці Після.

Практичне завдання

 

Анімація об’єктів на слайді

 

 

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм

 

Відкрийте комп’ютерну презентацію Веселе сонечко. 

Додайте до зображення сонця та заголовка слайда анімаційні ефекти. Для цього:

1.     Відкрийте в редакторі презентацій PowerPoint 

2.     Додайте до зображення сонця ефект анімації Збільшення з поворотом з групи Вхід. Для цього:

1.     Виберіть вкладку Анімація.

2.     Виберіть зображення сонця, яке розміщено на слайді.

3.     Виберіть кнопку Додатково в групі Анімація.

4.     Виберіть ефект Збільшення з поворотом у списку, що відкрив­ся, у групі Вхід.

3.     Додайте до зображення сонця другий ефект Обертання з групи Виокремлення. Для цього:

1.     Виберіть кнопку Додати анімацію в групі Додаткові параметри анімації.

2.     Виберіть ефект. Обертання у списку кнопки в групі Виокремлення.

4.     Додайте до заголовка слайда ефект Скиданим з групи Вхід. Для цього:

1.     Виберіть заголовок слайда.

2.     Виберіть кнопку Додатково в групі Анімація.

3.     Виберіть команду Інші ефекти входу.

4.     Виберіть у вікні Змінений ефекту входу ефект Скидання в розділі Складні.

5.     Виберіть кнопку ОК.

5.     Змініть значення властивостей ефекту Скидання, доданого до заголовка слайда:

1.     Установіть початок ефекту 3 попереднім, вибравши це значен­ня в списку Початок групи Хронометраж.

2.     Установіть тривалість ефекту 00,50 на лічильнику Тривалість у групі Хронометраж.

3.     Змініть порядок відображення анімації так, щоб цей ефект отримав номер 0. Для цього скористайтеся кілька разів кноп­кою Раніше в групі Хронометраж.

6.     Змініть значення властивостей другого ефекту, доданого до зо­раження :

1.     Виберіть номер ефекту 2, доданого до зображення.

2.     Установіть початок відтворення ефекту Після попереднього.

3.     Установіть напрямок обертання зображення Проти годинникової стрілки, вибравши це значення в списку кнопки Параметри ефектів.

4.     Відкрийте Область анімації, вибравши відповідну кнопку в групі Додаткові параметри анімації.

5.     Відкрийте в рядку останнього ефекту список команд, вибравши кнопку V, та виберіть команду Параметри ефектів.

6.     Виберіть у вікні, що відкрилося, на вкладці Час у списку Повторення значення До завершення слайда.

7.     Виберіть кнопку OK.

7.     Перегляньте відтворення ефектів на слайді, вибравши кнопку Перегляд.

8.     Змініть колір фону слайда на Темно-блакитний. Для цього:

1.     Виконайте Конструктор => Тло => Стилі тла => Формат тла.

2.     Виберіть у вікні Формат тла на вкладці Заливка у списку кнопки Колір Темно блакитний колір.

3.     Виберіть кнопку Закрити.

9.     Перегляньте презентацію в режимі демонстрації. Для відтво­рення ефекту появи зображення сонця клацніть ліву кнопку миші.

Збережіть комп’ютерну презентацію та надішліть вчителеві





19 вересня 

Класна робота

Етапи створення презентації



14 вересня

Класна робота

Цифрові пристрої. 

Використання цифрових пристроїв.

число та тему записати

Переглянути відео та виписати основні поняття з теми.



Посилання на вправу "Цифрові та нецифрові пристрої" https://learningapps.org/watch?v=p48x9mzrk22

Домашнє завдання : читати стр.7-19,пройти тест за посиланням 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4548072



12.09.2023

Самостійне завдання

Переглянути відео-ролик


ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ: НАМАЛЮВАТИ В ГРАФІЧНОМУ РЕДАКТОРІ PAINT   АБО В АЛЬБОМІ "КОМПЮТЕР МОЄЇ МРІЇ"

ФОТО АБО СКРИНШОТ НАДІСЛАТИ НА ВАЙБЕР













28 квітня

Реалізація програмного проекту 


  1. вибрати тему НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ  (записати в зошит 
  2.             Розробка перезтації з вибраної теми проекту.     
👉 для тих у кого відсутній комп'ютер написати повідомлення на 2 сторінки з вибраної теми в зошиті! 

Теми навчальних проектів з інформатики .
1.     Алгоритми. Алгоритми серед нас.
2.     Алгоритми в нашому житті
3.     Від рахунку на пальцях до персонального комп'ютера.
4.     Історія Інтернету.
5.     Історія розвитку обчислювальної техніки.
6.     Історія системи числення і розвиток обчислювальних машин.
Н


Надіслати файл з презентацією або написане повідомленя  до 12 травня.


21 квітня

Класна робота
Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.

Робота над проектами проходить в кілька етапів:

        1. Підготовка до роботи над проектом.

        2. Вибір теми.
        3. Постановка мети і завдання проекту.
        4. Пошук інформації різними способами.
        5. Виконання завдань проекту.
        6. Підготовка до захисту проекту.
        7. Презентація (захист) проектів.
        8. Аналіз результатів проектної роботи.

План навчального проекту:
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів

Завдання :

  1.     Записати етапи проектів☝  
  2.    вибрати тему НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ  (записати в зошит 
  3.             Розробка плану проекту відповідно до вибраної вами теми. (записати в зошит)      
👉 для тих у кого відсутній комп'ютер написати повідомлення з вибраної теми в зошиті! 

Теми навчальних проектів з інформатики .
1.     Алгоритми. Алгоритми серед нас.
2.     Алгоритми в нашому житті
3.     Від рахунку на пальцях до персонального комп'ютера.
4.     Історія Інтернету.
5.     Історія розвитку обчислювальної техніки.
6.     Історія системи числення і розвиток обчислювальних машин.

14 квітня

Практичне заняття 
Розв'язування компетентнісних задач

Створення словника комп’ютерних термінів

Хід роботи

Під час роботи за комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки.

1. Завантажте текстовий процесор Ворд.

2. Ввести терміни в текстовий процесор (для тих у кого немає пристою 

для роботи, написати в зошиті. 👇

  — сукупність взаємопов’язаних засобів і методів здійснення інформаційних процесів.
  — головний компонент комп’ютера, який обробляє дані, виконує програми та керує всіма блоками комп’ютера.
  — це швидкодіюча електронна пам’ять, розташована на його материнській (системній) платі.
  — це різноманітні пристрої зберігання, що дають змогу зберігати великі обсяги інформації з метою її подальшого використання.
  — це пристрій, що дозволяє комп'ютеру взаємодіяти з іншими комп'ютерами в мережі.

3. Знайдіть в Інтернеті чи пригадайте складові частини комп’ютера. Наберіть у створеному документі  визначення. одне з визначень МОНІТОР ,вже є у прикладі 👇. (для тих в кого немає пристрою для роботи, написати в зошиті)

КОМП’ЮТЕРНИЙ СЛОВНИК

     Апаратна складова комп’ютера (hardware) — це комплекс технічних засобів, який включає пристрої опрацювання і зберігання даних, пристрої введення і виведення, засоби комунікації.

 

     Монітор (дисплей) — це пристрій для відображення текстової, графічної та відеоінформації.


4. Відформатуйте шрифт тексту другої сторінки за такими параметрами:
     • розмір шрифту — 16 пт;
     • шрифт — Times New Romanнапівжирний.
     Колір термінів — темно-синій.

5.Збережіть документ у файлі з іменем Комп’ютерний словник 

та надішліть

24 березня 
 Контрольне тестування

Посилання на тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3777054




10 березня 
Практична робота
Розв’язування задач, які передбачають створення
 програмних об’єктів. 

Програмне забезпечення: SCRATCH




Зображення  практичної роботи (треба зберігти на робочий стіл ПК)
Увага: в кого немає технічного забезпечення (ПК або ноутбука) записати алгоритм з практичної в зошиті!
Дякую






24 лютого
Класна робота
Тема уроку: Вкладені алгоритмічні структури 
повторення з передумовою та лічильником.

Програмне забезпечення: SCRATCH
 ЗАВАНТАЖИТИ                           

1. Повторення раніше вивченого матеріалу

На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291

 Вікно програми Скретч

https://learningapps.org/display?v=pog05natj21

2. Актуалізація опорних знань

Визначте різницю між поданими скриптами.


Як це відобразиться під час виконання проєктів?

3. Вивчення нового матерілу

Сьогодні на уроці ви зможете вдосконалити вміння створювати проєкти із вкладеними циклами в програмі Scratch.

Кросворд 👉 https://learningapps.org/display?v=p5hzfpvft21

 Практичне завдання за компютером👇


   Вправи для очей👇


Домашне завддання: читати параграф 3.2 стр.90-97





17 лютого
 
Тема уроку: Практична робота №7
Створення програмних об'єктів у Скретч. Створення спрайтів
Програмне забезпечення: SCRATCH

Завдання: виконати практичну роботу за допомогою 
перегляду відео👇 
(фото роботи надіслати на 
Вайбер 0508854672 або
 пошту katyusha.sizonova@gmail.com)


 Домашне завдання: записати в зошит опорний 

конспект для учня👇

Програмними об’єктами середовища Scratch є спрайти (виконавці) та Сцена.

Усі спрайти мають свої властивості: ім’я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші. Сцена як об’єкт середовища Scratch має властивості Тло та розмір. Кожна із цих властивостей має своє значення. Переглянути та змінити значення властивостей об’єктів можна в розділі Інформація або у вбудованому графічному редакторі.

Створити новий спрайт або вибрати тло для сцени можна кількома способами: обрати готовий об’єкт із бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, уставити з файла, сфотографувати камерою.

У середовищі Scratch вибрати дії зі спрайтами (вилучити, дублювати, сховати, збільшити, зменшити, переглянути інформацію) можна в контекстному меню об’єкта або в Рядку меню програми.

Під час виконання програмного проекту Scratch для спрайтів може бути визначено деякі події, опрацювання яких приведе до змінення значень властивостей об’єктів. Команди, які можна застосувати для таких цілей, розміщено у групах Подія, Керування, Датчики вкладки Скрипти.

фото надіслати


9 лютого

Класна робота

  ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З                                                                         МЕДІАГРАМОТНОСТІ

         Соціальний ролик: 

   Медіаграмотність – must have сучасного українця👇



ПЕРЕВІРЕМО НА СКІЛЬКИ ВИ МЕДІАГРАМОТНІ 


3 лютого 
Практична робота. 

Анімація об’єктів на слайді


Виконати завдання за зразком👇

Практичне завдання надіслати на электронну пошту  

Домашне завдання:
читати параграф 3.2-3.3
20.01.2023
Анімація обєктів на слайді

 Доброго дня! 

Вивчення нового матеріалу:

То що ж таке анімація?

Анімація – це рух, або видозміна об’єктів на екрані. 

Найбільш простий спосіб здійснення анімації відбувається за допомогою програми PowerPoint.

А як ви думаєте, з якою метою здійснюється анімація в презентаціях? (думки учнів)

Отже, анімація об’єктів на слайдах здійснюється з метою:

Ø підкреслити ті чи інші аспекти змісту;

Ø урізноманітнити спосіб викладення матеріалу;

Ø зробити презентацію більш цікавою та видовищною.

Анімацію в презентації можна встановлювати для об’єктів які розміщуються на слайдах і для самого слайду.

Переглянь презентацію


Домашне завдання:читати параграф 3.2
 Створити презентацію за зразком ( якщо не зрозуміло, то пишіть або телефонуйте)


Примітка: картинки для презентації скачати в інтернеті

 Практичне завдання надіслати на электронну пошту 


13 січня
Класна работа
Тема: 

 Етапи створення презентації та вимоги до її оформлення


Етапи створення комп'ютерної презентації:

  1. Визначення мети презентації – з'ясувати для чого створюється презентація, в яких умовах та ким буде переглядатися презентація.
  2. Пошук і відбір матеріалів – текстових, графічних, звукових, відеоматеріалів.
  3. Визначення структури презентації – визначити послідовність розміщення матеріалів, кількість слайдів, їх заголовки, спланувати вміст кожного слайду, вибрати макет.
  4. Створення комп'ютерної презентації в середовищі редактора презентацій - додавання слайдів, розміщення на них текстових, графічних та інших об'єктів, їх редагування та форматування.

Вимоги до структури комп'ютерної презентації:

  1. презентація починається з титульного слайду;
  2. матеріали розміщують в хронологічній або логічній послідовності;
  3. кожен слайд повинен містити заголовок, що описує основну ідею вмісту цього слайду.

Вимоги до обсягу та оформлення тексту в комп'ютерній презентації:

  1. на слайді розміщувати не більше 6-8 рядків, по 6-8 слів в рядку;
  2. текст повинен складатися з простих речень та бажано коротких слів;
  3. достатній розмір символів тексту, не менше ніж 24 пт.

Вимоги до графічних об'єктів слайдів:

  1. кількість зображень не повинна переобтяжувати сприйняття вмісту слайду;
  2. на зображеннях повинні добре розрізнятися деталі;
  3. на одному слайді розміщувати зображення одного типу: або фотографії, або мальовані зображення;
  4. навколо об'єктів слайду залишати поля (бажано однакової ширини).

Вимоги до загального оформлення слайдів комп'ютерної презентації:

  1. слайди бажано оформлювати в одному стилі;
  2. в кольоровій гаммі презентації використовувати не більше ніж 2-3 кольори та 2-3 їх відтінки;
  3. для демонстрації на екрані монітора фон повинен бути в темних відтінках, а для демонстрації з використанням проектора колір тла має бути світлим;
  4. не використовувати фотографії як фон слайдів;
  5. колір тексту має бути контрастним до кольору тла.

Домашнє завдання

  • записати число, тему та етапи презентації
  • опрацювати п. 2.1. підручника, с. 48-52, опрацювати
  • Впр.2, с. 55. Розробіть структуру презентації із чотирьох слайдів «Мій улюблений вид спорту». Доберіть заголовки слайдів, текст написів, опишіть графічні зображення. Намалюйте макети слайдів в зошиті.


25 листопада 
Класна робота
Програмне забезпечення для створення й відтворення комп’ютерних презентацій.
(число та тему записати в зошит)

Переглянути уважно відео, записати,
 що таке презентація?.


фото зошиту надіслати



18 листопада
Контрольна робота
Тестування
Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5366738


11 листопада
Ппрактична робота
Створення растрових зображень
Завдання: Намалювати в графічному редакторі на комп'ютері або смартфоні малюнок за зразком

Фото надіслати



4 листопада
Класна робота
Завдання: Намалювати в графічному редакторі на комп'ютері або смартфоні малюнок за зразком

Фото надіслати



7 жовтня

Контрольна робота за темою

 «Комп’ютерна графіка»

учня ________ 

1. Дати визначення наступним термінам

А) Компютерна графіка – це__________________________________________________________________________________

Б) Векторне зображення – це ___________________________________________________________________________________________________

2. Як називається найменший об'єкт малювання у растровому зображенні?

А) точка

Б) пряма лінія

В) піксель

Г) коло

3. В залежності від способа створення зображень комп'ютерну графіку прийнято розділяти на

А) Растрову            

Б) Художню      

Г) Фрактальну             

Д) Векторну

Е) Тривимірну          

4. Вкажіть перелік розширень, що належать растровому виду графіки:

А) .bmp          .tiff            .png

Б) .doc            .jpeg         .wmf

В) .bmp          .wmf         .png

Г) .exe            .jpeg          .tiff

5. Градієнтна заливка – це

А) Заливка фігури кольором граду

Б) Прозора заливка

В) Заливка двома або більшою кількістю кольорів з плавним переходом між ними

Г) Такої заливки не існує

6. Для створення та опрацювання комп'ютерних зображень використовують спеціальні програми

А) текстові редактори

Б) музичні редактори

В) графічні редактори

Г) програмні середовища

7. Як називається простий і доступний графічний редактор?

А) Word

Б) Paint

В) Windows

Г) Excel

8. Які фахівці з наведеного списку найчастіше опрацьовують графічне зображення?

А) Конструктор

Б) Письменник

В) Дизайнер одягу

Г) Касир

Д) Мультиплікатор

9. напиши 6-7 правил поведінки за комп’ютером ______________________________________________________________________________________________________________________________________________

10. Виконати малюнок за зразком на комп'ютері або в телефоні




23 вересня
Класна робота
Операції над об'єктами та групами об'єктів
Практична робота


Виконати малюнок за зразком.






9 вересня
Класна робота
Тема уроку:Повторення правил ТБ за комп'ютером. Основні
поняття комп'ютерної графіки.

число та тему записати в зошит)

Повторення правил поведінки за комп'ютером! 

На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291



Домашнє завдання в кінці відео!








16.05 - 23.05.2022
Визначення тем навчальних проектів.
Розробка планів виконання проектів.

 
Робота над проектами проходить в кілька етапів:

        1. Підготовка до роботи над проектом.

        2. Вибір теми.
        3. Постановка мети і завдання проекту.
        4. Пошук інформації різними способами.
        5. Виконання завдань проекту.
        6. Підготовка до захисту проекту.
        7. Презентація (захист) проектів.
        8. Аналіз результатів проектної роботи.

План навчального проекту:
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів

Завдання :

  1.       вибрати тему НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ  (записати в зошит 
  2.             Розробка плану проекту відповідно до вибраної вами теми. (записати в зошит)
  3.        Підібрати корисний матеріал та записати джерела в тектовий докумет Word для їх використання при реалізації проекту.

Теми навчальних проектів з інформатики .
1.     Алгоритми. Алгоритми серед нас.
2.     Алгоритми в нашому житті
3.     Від рахунку на пальцях до персонального комп'ютера.
4.     Історія Інтернету.
5.     Історія розвитку обчислювальної техніки.
6.     Історія системи числення і розвиток обчислювальних машин.





11.05.22 
Контрольна робота з теми: 
Алгоритми та програми


Завдання: 
Повторити &3.1-3.4 стр 81-109
Виконати  тест в зошиті 
(фото к.р надіслати на електронну пошту вчителя.)


 Тест
ЗАПИТАННЯ №1
Що таке алгоритм?
a)     послідовність дій
b)    перелік команд
c)     завдання проекту
d)    конструктор

ЗАПИТАННЯ №2
Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch - це ...
a)     скрипт 
b)    сцена
c)     спрайт
d)    команда

ЗАПИТАННЯ №3
Як можна створити новий персонаж в Scratch?
a)     намалювати 
b)    вставити з буферу обміну
c)     вибрати з галереї
d)    отримати випадковим чином

ЗАПИТАННЯ №4
Що таке сцена в середовищі Scratch?
a)     фоновий малюнок 
b)    розділ в меню
c)     інструмент
d)    набір команд

ЗАПИТАННЯ №5
Що таке «скрипт»?
a)     розділ
b)    вікно
c)     сценарій
d)    команда

ЗАПИТАННЯ №6
Який алгоритм містить в собі одну або більше умов, і виконується в залежності від цих умов?
a)     лінійний 
b)    розгалужений
c)     простий
d)    складний
ЗАПИТАННЯ №7
Скретч – це?
a)     мова спілкування 
b)    мова програмування
c)     середовище програмування
d)    інформаційний пристрій
e)     комп’ютерна програма

ЗАПИТАННЯ №8
В яких реченнях з переліченого є цикли? 
a)     обчислення суми десяти чисел, поступово додаючи їх по одному,
доки вони не закінчаться
b)    щоб човен поїхав, потрібно п’ять разів прокрутити штурвал ліворуч
c)     хвилинна стрілка годинника обертається 24 рази на добу
d)    жонглер підкидає по черзі вісім м’ячиків, але якщо він не спіймає хоча б один, то починає спочатку 
e)     якщо сьогодні будній день, то прокинутись о 7.00, почистити зуби, з’їсти сніданок. Інакше прокинутись о 9.00, почистити зуби, з’їсти сніданок, піти на тренування 

ЗАПИТАННЯ №9
Що робить умова «завжди»?
a)     виконує дію в залежності від умови 2) 3) 4) 
b)    в будь-якому випадку виконує дію, передбачену цією умовою
c)     ніколи не виконує дію, передбачену цією умовою
d)    випадковим чином виконує блок команд
ЗАПИТАННЯ №10
a)     Який алгоритм називається лінійним?
b)    алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 
c)     алгоритм малювання
d)    алгоритм вибору команд

ЗАПИТАННЯ №11
Що потрібно натиснути для запуску скрипта?
a)     зелений кубик 
b)    червоний прапорець
c)     зелений прапорець
d)    червону кнопку

ЗАПИТАННЯ №12
Що таке «спрайт»? 
a)     блок команд   
b)    об'єкт, який виконує певні дії
c)     скрип
d)    костюм персонажа

ЗАПИТАННЯ №13
Що представляє собою повна форма умови?
a)     перевірку двох умов одразу 
b)    перевірку умови на вірність і виконання однієї дії, інакше- виконання іншої дії 
c)     об’єднання двох або більше коротких умов

ЗАПИТАННЯ №14
Які є форми побудови умов в програмі?
a)     послідовна 
b)    повна
c)     коротка

ЗАПИТАННЯ №15
Що представляє собою коротка форма умови?
a)     перевірку умови на вірність та виконання певної дії 
b)    перевірку двох або більше умов
c)     перевірку напряму руху
d)    перевірку правильності побудови алгоритму

ЗАПИТАННЯ №16
Яка найменша частина середовища Scratch використовується для створення скриптів?
a)     алгоритм 
b)    дія
c)     спрайт

d)    блок


11.04.22 - 18.04.22 ( 1 підгрупа)
13.03.22 - 27.04.22 (2 підгрупа)

Тема:"Розвязування задач, які передбачають програмне опрацювання події."

1) Повторення. Перевір себе. 
Виконай вправи
https://learningapps.org/
https://learningapps.org/

2) Розробка  Проекту “Перешкоди” Подивись відеоінструкцію

Розроби схожий проект в Скретч.

3) Якщо немає можливості працювати із Скретч 

Завдання за посиланням https://studio.code.org/s/course3/stage/7/puzzle/1 працює хоч з комп'ютера, хоч з планшета чи смартфона.

4)Звіт з виконаної роботи (скриншоти екрану виконанного завдання)
 надіслати


28.03.22 - 04.04.22 ( 1 підгрупа)
30.03.22 - 06.04.22 (2 підгрупа)


Програмне забезпечення: SCRATCH





Повторення правил поведінки за комп'ютером! 

На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291

  (фото роботи надіслати на 
   Вайбер 0508854672 або
    пошту katyusha.sizonova@gmail.com)

 Практичне завдання 




14.02.22 (1 підгрупа)
16.02.22 (2 підгрупа)

Тема уроку: Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником.

Практична робота 5. «Проекти з вкладеними циклами».
                     (тему уроку записати в зошит)

Програмне забезпечення: SCRATCH
 ЗАВАНТАЖИТИ                           

Повторення правил поведінки за комп'ютером 

Діти, давайте розглянемо цю хмару слів. Виділіть  слова,  які пов’язані з темою наших останніх уроків.

Сьогодні ми будемо працювати у середовищі Scratch. Ви повинні запам’ятати як працюють цикли. Виконаємо практичну поботу з вкладеним циклом. І розглянемо блок-схему із повторенням на прикладі з життя. На кінець уроку ви повинні знати: що таке «цикл», «вкладений цикл», які види циклів існують та як вони працюють.

Хто з вас знає як пришии гудзика? А три гудзика? А стільки гудзиків скільки дозволяє місце?

Сьогодні ми і з’ясуємо як можна використовувати блок «повторити з передумовою» та будемо вчитися полегшувати і зменшувати запис порядку виконання дій. 

 перегляд ПРЕЗЕНТАЦІЇ👇


Гімнастика для очей



Практична робота (15 хвилин)

Повторення правил поведінки за комп'ютером! 

На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291

  (фото роботи надіслати на 
   Вайбер 0508854672 або
    пошту katyusha.sizonova@gmail.com)



Домашнє завдання: 
1. читати параграф підручника 3.2-3.3 
2. намалюйте малюнок циклічної події із життя.








07.02.22 (1 підгрупа)
09.02.22 (2 підгрупа)

Тема уроку: Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником.

Програмне забезпечення: SCRATCH
 ЗАВАНТАЖИТИ                           

1. Повторення раніше вивченого матеріалу

На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291

 Вікно програми Скретч

https://learningapps.org/display?v=pog05natj21

2. Актуалізація опорних знань

Визначте різницю між поданими скриптами.


Як це відобразиться під час виконання проєктів?

3. Вивчення нового матерілу

Сьогодні на уроці ви зможете вдосконалити вміння створювати проєкти із вкладеними циклами в програмі Scratch.

Кросворд 👉 https://learningapps.org/display?v=p5hzfpvft21

 Практичне завдання за компютером👇


   Вправи для очей👇


Домашне завддання: читати параграф 3.2 стр.90-97



31.01.22 (1 підгрупа)
02.02.22 (2 підгрупа)
 
Тема уроку: Практична робота №7
Створення програмних об'єктів у Скретч. Створення спрайтів
Програмне забезпечення: SCRATCH

Завдання: виконати практичну роботу за допомогою 
перегляду відео👇 
(фото роботи надіслати на 
Вайбер 0508854672 або
 пошту katyusha.sizonova@gmail.com)


 Домашне завдання: записати в зошит опорний 

конспект для учня👇

Програмними об’єктами середовища Scratch є спрайти (виконавці) та Сцена.

Усі спрайти мають свої властивості: ім’я, положення на Сцені, розміри, напрямок, у якому вони будуть рухатися, колір костюма та інші. Сцена як об’єкт середовища Scratch має властивості Тло та розмір. Кожна із цих властивостей має своє значення. Переглянути та змінити значення властивостей об’єктів можна в розділі Інформація або у вбудованому графічному редакторі.

Створити новий спрайт або вибрати тло для сцени можна кількома способами: обрати готовий об’єкт із бібліотеки, намалювати у графічному редакторі, уставити з файла, сфотографувати камерою.

У середовищі Scratch вибрати дії зі спрайтами (вилучити, дублювати, сховати, збільшити, зменшити, переглянути інформацію) можна в контекстному меню об’єкта або в Рядку меню програми.

Під час виконання програмного проекту Scratch для спрайтів може бути визначено деякі події, опрацювання яких приведе до змінення значень властивостей об’єктів. Команди, які можна застосувати для таких цілей, розміщено у групах Подія, Керування, Датчики вкладки Скрипти.

















19.01-20.01.21
Практична робота. 

Анімація об’єктів на слайді


Виконати завдання за зразком👇

Практичне завдання надіслати на электронну пошту до 23.01.21. 

Домашне завдання:
читати параграф 3.2-3.3



12.01-13.01.21
Анімація обєктів на слайді

 Доброго дня! 

Вивчення нового матеріалу:

То що ж таке анімація?

Анімація – це рух, або видозміна об’єктів на екрані. 

Найбільш простий спосіб здійснення анімації відбувається за допомогою програми PowerPoint.

А як ви думаєте, з якою метою здійснюється анімація в презентаціях? (думки учнів)

Отже, анімація об’єктів на слайдах здійснюється з метою:

Ø підкреслити ті чи інші аспекти змісту;

Ø урізноманітнити спосіб викладення матеріалу;

Ø зробити презентацію більш цікавою та видовищною.

Анімацію в презентації можна встановлювати для об’єктів які розміщуються на слайдах і для самого слайду.

Переглянь презентацію


Домашне завдання:читати параграф 3.2
 Створити презентацію за зразком


Примітка: картинки для презентації скачати в інтернеті

 Практичне завдання надіслати на электронну пошту до 17.01.21. 










02.11-06.11.20 

Тема уроку: Практична робота .
Створення та редагування  зображень. 

Програмне забезпечення: Paint

 
Увага! Під час роботи за компютером дотримуйся 

таких правил



Практичне завдання: переглянь відео та намалюй в програмі Paint за зразком




(скриншот экрану виконаного завдання)
 надіслати на электронну пошту до 05.11.20. 






Дистанційне навчання 
19.10-24.10.20 
Тема уроку:Багатошарові зображення

Переглянути презентацію

Домашне завдання: Читати параграф 1.3 на стр 36
Дати відповіді на запитання (письмово)


Письмове Завдання  здаємо 21.10. або 23.10.20

































Розробка та захист проеків!
Теми навчальних проектів з інформатики .
1.     Алгоритми. Алгоритми серед нас.
2.     Алгоритми в нашому житті
3.     Від рахунку на пальцях до персонального комп'ютера.
4.     Історія Інтернету.
5.     Історія розвитку обчислювальної техніки.
6.     Історія системи числення і розвиток обчислювальних машин.

Завдання: 
1. Підготувати проект (презентацію) з вибраної  вами теми.
2. Надіслати проект до 19.05.20.
3. Також чекаю на всі роботи з попередніми  завданнями до 19.05.20!!! 

 





Дистанційне навчання
04.05.2020
Визначення тем навчальних проектів.
Розробка планів виконання проектів.
Робота над проектами проходить в кілька етапів:

        1. Підготовка до роботи над проектом.

        2. Вибір теми.
        3. Постановка мети і завдання проекту.
        4. Пошук інформації різними способами.
        5. Виконання завдань проекту.
        6. Підготовка до захисту проекту.
        7. Презентація (захист) проектів.
        8. Аналіз результатів проектної роботи.

План навчального проекту:
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів

Завдання :

  1.       вибрати тему НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ  (записати в зошит
  2.             Розробка плану проекту відповідно до вибраної вами теми. (записати в зошит)
  3.        Підібрати корисний матеріал та записати джерела в тектовий докумет Word для їх використання при реалізації проекту.

Теми навчальних проектів з інформатики .
1.     Алгоритми. Алгоритми серед нас.
2.     Алгоритми в нашому житті
3.     Від рахунку на пальцях до персонального комп'ютера.
4.     Історія Інтернету.
5.     Історія розвитку обчислювальної техніки.
6.     Історія системи числення і розвиток обчислювальних машин.





27.04.2020
Контрольна робота з теми: 
Алгоритми та програми


Завдання: 
Повторити &3.1-3.4 стр 81-109
Виконати  тест в зошиті 
(фото к.р надіслати на електронну пошту вчителя.)


 Тест
ЗАПИТАННЯ №1
Що таке алгоритм?
a)     послідовність дій
b)    перелік команд
c)     завдання проекту
d)    конструктор

ЗАПИТАННЯ №2
Виконавець алгоритмів, якому доступні всі команди Scratch - це ...
a)     скрипт 
b)    сцена
c)     спрайт
d)    команда

ЗАПИТАННЯ №3
Як можна створити новий персонаж в Scratch?
a)     намалювати 
b)    вставити з буферу обміну
c)     вибрати з галереї
d)    отримати випадковим чином

ЗАПИТАННЯ №4
Що таке сцена в середовищі Scratch?
a)     фоновий малюнок 
b)    розділ в меню
c)     інструмент
d)    набір команд

ЗАПИТАННЯ №5
Що таке «скрипт»?
a)     розділ
b)    вікно
c)     сценарій
d)    команда

ЗАПИТАННЯ №6
Який алгоритм містить в собі одну або більше умов, і виконується в залежності від цих умов?
a)     лінійний 
b)    розгалужений
c)     простий
d)    складний
ЗАПИТАННЯ №7
Скретч – це?
a)     мова спілкування 
b)    мова програмування
c)     середовище програмування
d)    інформаційний пристрій
e)     комп’ютерна програма

ЗАПИТАННЯ №8
В яких реченнях з переліченого є цикли? 
a)     обчислення суми десяти чисел, поступово додаючи їх по одному,
доки вони не закінчаться
b)    щоб човен поїхав, потрібно п’ять разів прокрутити штурвал ліворуч
c)     хвилинна стрілка годинника обертається 24 рази на добу
d)    жонглер підкидає по черзі вісім м’ячиків, але якщо він не спіймає хоча б один, то починає спочатку 
e)     якщо сьогодні будній день, то прокинутись о 7.00, почистити зуби, з’їсти сніданок. Інакше прокинутись о 9.00, почистити зуби, з’їсти сніданок, піти на тренування 

ЗАПИТАННЯ №9
Що робить умова «завжди»?
a)     виконує дію в залежності від умови 2) 3) 4) 
b)    в будь-якому випадку виконує дію, передбачену цією умовою
c)     ніколи не виконує дію, передбачену цією умовою
d)    випадковим чином виконує блок команд
ЗАПИТАННЯ №10
a)     Який алгоритм називається лінійним?
b)    алгоритм, що складається з однозначної послідовності дій 
c)     алгоритм малювання
d)    алгоритм вибору команд

ЗАПИТАННЯ №11
Що потрібно натиснути для запуску скрипта?
a)     зелений кубик 
b)    червоний прапорець
c)     зелений прапорець
d)    червону кнопку

ЗАПИТАННЯ №12
Що таке «спрайт»? 
a)     блок команд   
b)    об'єкт, який виконує певні дії
c)     скрип
d)    костюм персонажа

ЗАПИТАННЯ №13
Що представляє собою повна форма умови?
a)     перевірку двох умов одразу 
b)    перевірку умови на вірність і виконання однієї дії, інакше- виконання іншої дії 
c)     об’єднання двох або більше коротких умов

ЗАПИТАННЯ №14
Які є форми побудови умов в програмі?
a)     послідовна 
b)    повна
c)     коротка

ЗАПИТАННЯ №15
Що представляє собою коротка форма умови?
a)     перевірку умови на вірність та виконання певної дії 
b)    перевірку двох або більше умов
c)     перевірку напряму руху
d)    перевірку правильності побудови алгоритму

ЗАПИТАННЯ №16
Яка найменша частина середовища Scratch використовується для створення скриптів?
a)     алгоритм 
b)    дія
c)     спрайт

d)    блок



Тема:"Розвязування задач, які передбачають програмне опрацювання події." 13.04.20

1) Повторення. Перевір себе. 
Виконай вправи
https://learningapps.org/
https://learningapps.org/

2) Розробка  Проекту “Перешкоди” Подивись відеоінструкцію

Розроби схожий проект в Скретч.

3) Якщо немає можливості працювати із Скретч 

Завдання за посиланням https://studio.code.org/s/course3/stage/7/puzzle/1 працює хоч з комп'ютера, хоч з планшета чи смартфона.

4)Звіт з виконаної роботи за 13.04.20 (скриншоти екрану виконанного завдання)
 надіслати до 16.04.20. 



Дистанційне навчання 06.04.20
Програмне забезпечення: СКРЕТЧ


Звіт з виконаної роботи за 06.04.20 (скриншоти екрану виконанного завдання)
 надіслати до 11.04.20. 

 Практичне завдання 


Немає коментарів:

Дописати коментар