18 квітня
Створення алгоритмів і програм
Гра в Scratch - Літаючий бегемотик. Створимо гру Літаючий бегемотик, в якій бегемотик постійно падає вниз і для того щоб бегемотик піднімався вгору потрібно постійно натискати клавішу пропуск на клавіатурі. Ми програємо тоді, коли бегемотик впаде або підніметься надто високо, тобто торкнеться межі сцени.
4 квітня
Виконати практичну роботу за зразком по відео
21 березня
Практична робота
Величини в алгоритмах із циклами з передумовою
Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Виконати практичну роботу за зразком по відео
Цікаві вправи👇
РОЗУМНІ БЛОКИ -https://pilasbloques.rozh2sch.org.ua/#/librosДомашнє завдання: гра ЛАбіринт https://studio.code.org/s/course3/lessons/2/
Величини в алгоритмах із циклами з передумовою
14 березня
7 березня
29 лютого
Практична робота № 7 «Створення проектів з розгалуженням»
Домашнє завдання: читати параграф 4.2-4.3
посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1487-informatyka-ryvknd-7-klas-2020.html
Додаткове завдання ( за бажанням)
22 лютого
Домашнє завдання: читати параграф 4.1-4.2
посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1487-informatyka-ryvknd-7-klas-2020.html
15 лютого
Домашнє завдання: читати параграф 4.1 стр. 120-133
8 лютого
Класна робота
Величини в алгоритмах з розгалуженням(число та тему записати)
Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
переглянути відеоурокЗавдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, якщо немає пристрою, з якого виконувати роботу, тоді записати алгоритмСКРЕТЧ виконання з відео в зошит!
25 січня
Практична робота Складання лінійних проєктів з величинами(число та тему записати)
Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStartedЗавдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, якщо немає пристрою з якого виконувати роботу, тоді записати алгоритм СКРЕТЧ виконання з відео в зошит!
18 січня
Класна робота
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання
(число та тему записати)Завдання: переглянути відеоурок, в кінці відео дати ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ в зошиті. стр в підручнику:120-129посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1487-informatyka-ryvknd-7-klas-2020.html
11 січня
Практична робота
Розв'язування задач засобами табличного процесора.
1. Повторення правил поведінки в ІНТЕРНЕТІ
Вікторина "БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ"
2. Виконати практичну роботу за зразком в табличному
процесорі ЕХСEL
Необхідні файли, для виконання роботи, можна завантажити за посиланням з Google Drive:https://drive.google.com/drive/folders/1SOaCja32gJeUjr-Fmb4WStw0hfS5QPHq
21 грудняСеместрова контрольна робота
Пройти тестуванняhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4107631
14 грудняКласна роботаФорматування електронних таблиць. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки.
переглянути урок та спробувати виконати
завдання(ЧАСТИНИ СВІТУ) за зразком у відео.
7 грудня Класна роботаВиконання обчислень у табличному процесорі Excel. Формули
перелянути матеріал
Практичне завдання
30листопадаКласна робота
Введення та редагування даних основних типів. Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення.
Завдання: переглянути відео.
Д.з виконати практичне завдання(по відео), читати стр.77-90
23 листопада
Класна робота
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх
призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць –
аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
Практичне завдання : перевірити наявність Екселю на вашому ноутбуці.
Д.з. читати параграф 3.1 стр.77-86.
16 листопада
Практична робота № 3
«Побудова інформаційних моделей у різних програмних середовищах»
Виконати практичне завдання за зразком.
9 листопада
Необхідні файли, для виконання роботи, можна завантажити
Тема уроку: Моделі. Типи моделей.
Записати схему з зошит
Домашнє завдання: читати стр.64-68.
Виконати завдання №6(стр.68), №8 (стр.69).
19.10
Контрольна робота з теми:
"Служби Інтернету"
Прізвище______________________
1. 1. Познач адреси електронних поштових скриньок, які записані без помилок:
pupil.school@ua
pupil.school@region.ua
pupil.school.region@ua
pupil@school@region.ua
pupil@school-region.ua
2. 2. Позначте поля, які присутні в заголовку електронного листа
кому
куди
тема
Вкладені файли
зміст
1. 1. Познач адреси електронних поштових скриньок, які записані без помилок:
pupil.school@ua | |
pupil.school@region.ua | |
pupil.school.region@ua | |
pupil@school@region.ua | |
pupil@school-region.ua |
2. 2. Позначте поля, які присутні в заголовку електронного листа
кому | |
куди | |
тема | |
Вкладені файли | |
зміст |
3. 3. Засіб для захисту електронної скриньки від сторонніх осіб – це…
Спам
Логін
Тема
Пароль
Адреса
Спам
Логін
Тема
Пароль
Адреса
4.. ______________________________________ – це служба Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.
5.. Хмарні технології – це _______________________________________________________ ___________________________________________________________________________________
6. Переваги використання хмарних сервісів. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Назвіть основні правила етикету листування. __________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Пактичне завдання: Надішли повідомлення на пошту вчителеві katyusha.sizonova720@ukr.net 5-7 правил безпечної роботи за комп'ютером .
14 вересня
Класна робота
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.
(число та тему записати в зошит)
7.09.2023
Класна робота
Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.
(число та тему записати в зошит)
Повторення правил поведінки за комп'ютером!
На інтерактивній панелі виконуємо вправу https://learningapps.org/view3134291
переглянути відео
Практичне завдання: Створити електронну скриньку (для тих в кого її немає). надіслати вчителеві повідомлення зі словом ПРИВІТ на адресу katyusha.sizonova720@ukr.net
Домашнє завдання: Читати параграф 1.1 завдання №6 на стр.16
27 квітня
Навчальні проєкти.
Розробка плану виконання проєкту.
Кросворд (виконати в зошиті)
1. Як по іншому називається графобудівник? 2. Тип принтера? 3. Як називаються магнітні диски? 4. Пристрій для зчитування статичного зображення реального об’єкта? 5. Пристрій для ігор та тренажерів? 6. Система охолодження в ПК? 7. Тип модему?
Вивчення нового матеріалу Проект – це скоординована робота людини або групи людей спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час. ЕТАПИ РОБОТИ НАД НАВЧАЛЬНИМ ПРОЕКТОМ 1. Організаційний етап. Вибір теми навчального проекту, обговорення мети та завдань проекту, складання плану реалізації проекту. План проекту — це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проекту. План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми, які можуть виникнути під час роботи. 2. Підготовчий етап. Пошук інформації, яка висвітлює тему навчального проекту, а також допомагає вирішенню завдань проекту. У ході пошуку матеріалів до проекту потрібно одразу їх сортувати. Для цього часто використовують портфоліо. Портфоліо проекту — це впорядкована добірка матеріалів, зібраних з певною метою. Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук документів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д. Використовуючи додаткову літературу, інтернет-ресурси тощо, не забувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записувати назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право! 3. Проектний етап. Опрацювання зібраної інформації, створення моделі навчального проекту. 4. Оформлювальний етап. Оформлення результатів роботи над навчальним проектом, створення презентації для захисту проекту. Щоб презентація проекту відбулася успішно, необхідно виділити час для її ретельної підготовки. Переконайтеся, що ви виконали всі завдання проекту. Підготуйте доповідь. Для доповіді вибирайте найголовніше, викладайте свої думки коротко, чітко, зрозуміло. Робота над проектами проходить в кілька етапів:
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи. План навчального проекту: 1. Мета
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Завдання:
ü Розробіть план навчального проекту відповідно до вибраної вами теми. (записати в зошит) ü Дібрати корисний матеріал та записати джерела в зошит або в текстовий документ Word для їх використання при реалізації проекту.
Релаксація Вправа для профілактики короткозорості та порушення Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.
13 квітня
Великодній кошик
Про писанку,її символіка. Писанка у різних регіонах України👇
Практичне завдання: намалювати ВЕЛИКОДНІЙ КОШИК або писанку в Ворді або графічному редакторі.
9 березня
Практична робота
Величини в алгоритмах із циклами з передумовою
Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
виконати практичну роботу за зразком по відео
2 березня
Завдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, або створити свій проєкт!
23 лютого
9 лютого
Класна робота
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З МЕДІАГРАМОТНОСТІ
Соціальний ролик:
Медіаграмотність – must have сучасного українця👇
2 лютого
Класна робота
26 січня
13 січня
25 листопада
Класна робота
Практична робота № 4 «Уведення та редагування даних у середовищі табличного процесора»
10 листопада
Класна робота
Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.
3 листопада
6 жовтня
Контрольна робота з теми:
"Служби Інтернету"
1. 1. Познач
адреси електронних поштових скриньок, які записані без помилок:
|
pupil.school@ua |
|
pupil.school@region.ua |
|
pupil.school.region@ua |
|
pupil@school@region.ua |
|
pupil@school-region.ua |
2. 2. Позначте поля, які присутні в заголовку електронного листа
|
кому |
|
куди |
|
тема |
|
Вкладені файли |
|
зміст |
3. Засіб
для захисту електронної скриньки від сторонніх осіб – це…
Спам
Логін
Тема
Пароль
Адреса
4.
Поле
в заголовку електронного листа, в якому зазначено його стислий зміст
Кому
Запис
Файл
Зміст
Тема
Спам
Логін
Тема
Пароль
Адреса
Кому
Запис
Файл
Зміст
Тема
5.
______________________________________
– це служба Інтернету, призначена для
пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого
користувача одному чи групі адресатів.
6. Хмарні технології – це
_______________________________________________________ ___________________________________________________________________________________
7. Переваги використання хмарних сервісів. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Напиши 5-7 правил безпечної роботи за комп'ютером________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8 вересня
Створення поштової скиньки УКР.НЕТ
Написати вчителеві на пошту, після того, як створите скриньку katyusha.sizonova720@ukr.net
Розробка та захист проєків!
Завдання: 1. Підготувати проєкт (презентацію) з вибраної вами теми.2. Надіслати проєкт.
Тема: Навчальні проєкти.
Розробка плану виконання проєкту.
Кросворд (виконати в зошиті)
1. Як по іншому називається графобудівник? 2. Тип принтера? 3. Як називаються магнітні диски? 4. Пристрій для зчитування статичного зображення реального об’єкта? 5. Пристрій для ігор та тренажерів? 6. Система охолодження в ПК? 7. Тип модему?
Вивчення нового матеріалу Проект – це скоординована робота людини або групи людей спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час. ЕТАПИ РОБОТИ НАД НАВЧАЛЬНИМ ПРОЕКТОМ 1. Організаційний етап. Вибір теми навчального проекту, обговорення мети та завдань проекту, складання плану реалізації проекту. План проекту — це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проекту. План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми, які можуть виникнути під час роботи. 2. Підготовчий етап. Пошук інформації, яка висвітлює тему навчального проекту, а також допомагає вирішенню завдань проекту. У ході пошуку матеріалів до проекту потрібно одразу їх сортувати. Для цього часто використовують портфоліо. Портфоліо проекту — це впорядкована добірка матеріалів, зібраних з певною метою. Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук документів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д. Використовуючи додаткову літературу, інтернет-ресурси тощо, не забувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записувати назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право! 3. Проектний етап. Опрацювання зібраної інформації, створення моделі навчального проекту. 4. Оформлювальний етап. Оформлення результатів роботи над навчальним проектом, створення презентації для захисту проекту. Щоб презентація проекту відбулася успішно, необхідно виділити час для її ретельної підготовки. Переконайтеся, що ви виконали всі завдання проекту. Підготуйте доповідь. Для доповіді вибирайте найголовніше, викладайте свої думки коротко, чітко, зрозуміло. Робота над проектами проходить в кілька етапів:
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи. План навчального проекту: 1. Мета
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Завдання:
ü Розробіть план навчального проекту відповідно до вибраної вами теми. (записати в зошит) ü Дібрати корисний матеріал та записати джерела в зошит або в текстовий документ Word для їх використання при реалізації проекту.
Релаксація Вправа для профілактики короткозорості та порушення Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.
31.03.22 - 07.04.22 (1 підгрупа)01.04.22 - 08.04.22 ( 2 підгрупа)
Програмне забезпечення: SCRATCH
18.02.22
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З МЕДІАГРАМОТНОСТІ
Повторення правил поведінки за комп'ютером
Самостійне завдання:
ТЕСТ НА УРОК (Доступ відкритий 18.02.22до 21:00)
Соціальний ролик:
Медіаграмотність – must have сучасного українця👇
Швидкість друку! Перевіримо, хто швидше?
Навчись друкувати наосліп!
👉Ratatype
Пройди тест швидкості друку
Тема уроку: Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.
Проект являє собою самостійне доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи.
Навчальний проект — спільна навчально-пізнавальна, дослідницька, творча або ігрова діяльність учнів — партнерів, що має спільну мету, узгоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення загального результату з розв’язування певної проблеми, значущої для учасників проекту.
Виконання проекту на уроці інформатики дозволяє навчитися не тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам самостійної роботи від вибору запропонованих тем до постановки цілей, народження гіпотез, розробки алгоритмів свого проекту і створення готових електронних продуктів.
• Практико-орієнтований проект націлений на соціальні інтереси самих учасників проекту або зовнішнього замовника.
• Дослідницький проект за структурою нагадує справжнє наукове дослідження. Він включає обґрунтування актуальності обраної теми, позначення завдань дослідження, обов’язкове висунення гіпотези з подальшою її перевіркою, обговорення отриманих результатів. При цьому використовуються методи сучасної науки: лабораторний експеримент, моделювання, соціологічне опитування й інші.
• Інформаційний проект спрямований на збір інформації про якийсь об’єкт, явище з метою її аналізу, узагальнення та подання для широкої аудиторії. Результатом такого проекту часто є публікація в ЗМІ, зокрема в Інтернеті.
• Творчий проект передбачає максимально вільний і нетрадиційний підхід до оформлення результатів. Це можуть бути альманахи, театралізації, спортивні ігри, твори образотворчого чи декоративно-прикладного мистецтва, відеофільми тощо.
• Рольово-ігровий проект. Учасники беруть на себе соціальні ролі або ролі літературних чи історичних персонажів з метою відтворення через ігрові ситуації різних ситуацій соціальних або ділових відносин.
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Створення лінійних алгоритмів зі змінними
Что такое Python/Питон?
Python/Питон на телефон!
клас ______________ Прізвище, і`мя
____________________________________дата 21.10.20
Контрольна робота № 1 «Служби Інтернету»
1. 1. Познач
імена папок, які автоматично створюються в електронній поштовій скринці:
|
Вхідні |
|
Надіслані |
|
Видалені |
|
Довірені |
|
Спам |
2. 2 . Засіб
для захисту електронної скриньки від сторонніх осіб – це…
|
Спам |
|
Логін |
|
Тема |
|
Пароль |
|
Адреса |
3. 3. Поле
в заголовку електронного листа, в якому зазначено його стислий зміст
|
Кому |
|
Запис |
|
Файл |
|
Зміст |
|
Тема |
4. 4. Познач адреси електронних поштових скриньок, які записані без помилок:
|
pupil.school@ua |
|
pupil.school@region.ua |
|
pupil.school.region@ua |
|
pupil@school@region.ua |
|
pupil@school-region.ua |
5. 5. ______________________________________
– це служба Інтернету, призначена для
пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого
користувача одному чи групі адресатів.
6. 6 Хмарні технології – це
____________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. 7. Яких
правил слід дотримуватись для безпечного електронного листування?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. 8. Переваги використання хмарних сервісів. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
УВАГА! Виконану контрольну роботу здати 21.10.20
Дистанційне навчання 11.05-21.05.20
Розробка та захист проеків!
Завдання: 1. Підготувати проект (презентацію) з вибраної вами теми.2. Надіслати проект до 21.05.20.3. Також чекаю на всі роботи з попередніми завданнями до 21.05.20!!!
Дистанційне навчання 05.05-07.05.20
Тема: Навчальні проекти. Розробка плану виконання проекту.
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Дистанційне навчання 28.04-30.04.20
Навчальні проекти
Завдання:
1. Прочитати параграф підручника 5.2 стр 210-217
2. На сторінці 216-217, дайте відповіді на запитання (письмово).
3. Сторінка 230-235, вибрати тему НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ (записати в зошит)
4.Звіт з виконаної роботи за 28.04-30.04 (фото зошиту виконанного завдання та теми проекту) надіслати до 01.05.20.
Навчальні
проекти
№ з/п
ПІБ
Тема
навчального проекту
Форма подання результатів проекту
1
Балакіна Уляна
2
Болдарев Матвій
3
Горлатий Максим
4
Гришко Валерія
5
Даутова Карина
"Птахи нашої місцевості"
презентація
6
Кравець Катерина
7
Колесніков Дмитр
8
Колесников Олекс.
9
Міхневич Микита
"Сім нових чудес світу"
презентація
10
Мішук Аліна
11
Миронов Кирило
12
Пацерний Максим
13
Петренко Давид
14
Повелиця Влад
15
Попов Миколай
16
Пономарьов Юрій
17
Проценко Євгенія
"Африка і Австралія. Спільне та відмінне"
презентація
18
П’янов Мілан
19
Решетняк Влад
20
Семененкова Дар’я
21
Синяєва Єлизавета
22
Стоцька Анастасія
"Птахи нашої місцевості"
презентація
23
Токарєв Ілля
24
Фєдосєєва Ольга
25
Шатов Іван
25
Шевченко Олександр
№ з/п
|
ПІБ
|
Тема
навчального проекту
|
Форма подання результатів проекту
|
1
|
Балакіна Уляна
|
||
2
|
Болдарев Матвій
|
||
3
|
Горлатий Максим
|
||
4
|
Гришко Валерія
|
||
5
|
Даутова Карина
|
"Птахи нашої місцевості" |
презентація
|
6
|
Кравець Катерина
|
||
7
|
Колесніков Дмитр
|
||
8
|
Колесников Олекс.
|
||
9
|
Міхневич Микита
|
"Сім нових чудес світу" |
презентація
|
10
|
Мішук Аліна
|
||
11
|
Миронов Кирило
|
||
12
|
Пацерний Максим
|
||
13
|
Петренко Давид
|
||
14
|
Повелиця Влад
|
||
15
|
Попов Миколай
|
||
16
|
Пономарьов Юрій
|
||
17
|
Проценко Євгенія
|
"Африка і Австралія. Спільне та відмінне" |
презентація
|
18
|
П’янов Мілан
|
||
19
|
Решетняк Влад
|
||
20
|
Семененкова Дар’я
|
||
21
|
Синяєва Єлизавета
|
||
22
|
Стоцька Анастасія
|
"Птахи нашої місцевості" |
презентація
|
23
|
Токарєв Ілля
|
||
24
|
Фєдосєєва Ольга
|
||
25
|
Шатов Іван
|
||
25
|
Шевченко Олександр
|
Немає коментарів:
Дописати коментар