7 клас



Підручник


27 травня

Практична робота
Повторення правил безпеки за комп'ютером та в Інтернеті

(виконати вправи та надіслати скрін)



14 травня

Підсумкова контрольна робота з інформатики

за 2 семестр 7 класу за групами результатів

Виконати тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6417352


20.05

Практичне завдання :  Створи гіперактивну презентацію «Пори року», яка складається з 7 слайдів:

1 слайд містить назву та автора

2 слайд містить список пір року: Зима, Весна, Літо, Осінь, при натисканні на будь-яку пору року має здійснюватись перехід на відповідний слайд презентації.

3,4,5,6 слайд містить назву Зима, Весна, Літо, Осінь та відповідні фото пір року (візьміть з інтернету). На кожному з даних слайдів розмісти кнопку повернення на 2 слайд.

7 слайд містить посилання на сторінку Вікіпедії про пори року 

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83

Створену презентацію надіслати на пошту вчителя

13 травня 

Виконання навчальних проєктів.
Створення карти знань за допомогою Coggle.it


Посилання
Coggle.it

Завдання:

приклади
1.


2.

3.



7 травня

Виконання навчальних проєктів.
Створення карти знань за допомогою Coggle.it


Посилання
Coggle.it



Завдання:
Створити карту знань пори року. (скрін надіслати)










30 квітня 29 квітня


Практикум з використанням інформаційних технологій

(повторення)


Виконати кросворд у зошиті


1.      Як по іншому називається графобудівник?
2.      Тип принтера?
3.      Як називаються магнітні диски?
4.      Пристрій для зчитування статичного зображення реального об’єкта?
5.      Пристрій для ігор та тренажерів?
6.      Система охолодження в ПК?

7.      Тип модему?


Виконати вправи (скріни надіслати)



22 квітня
Створення форм для опитування


Завдання(інформатика): Спробувати створити Google Форму з теми "Безпека в Інтернеті" та надіслати посилання.

Приклад (можно питання видумати свої)

1. Клас
2. Прізвище та ім'я
3. Що не можна повідомляти в Інтернеті?
варіанти відповідей
 

Улюблену музичну групу

 
 

Пароль

 
 

Домашню адресу

 
 

Паспортні дані

 
 

Своє ім'я

 
 

Час, коли ви з сім'єю від'їзджаєте у відпустку

 
 

Своє хоббі

4. Як називаються шкідливі програми, які пересилають свої копії комп'ютерними мережами з метою проникнення на віддалені комп'ютери?

варіанти відповідей
 

комп'ютерні віруси

 
 

хробаки (черв'яки) комп'ютерних мереж

 
 

троянські програми

 
 

рекламні модулі, або Adware

5. Виберіть надійні паролі

варіанти відповідей
 

123456789

 
 

RE18ZE$NT

  
 

login1

 
 

MN#jrcfyF67Z

 
 

EC3+gHFBI

6. Захищеність даних та інформаційної системи від випадкових або навмисних пошкоджень та несанкціонованих посягань називається

варіанти відповідей
 

національною безпекою

 
 

власною безпекою

 
 

інформаційною безпекою


15 квітня 

Практична робота "Створення гри"

Програмне забезпечення: SCRATCH

Повторення правил безпеки в Інтернетіhttps://learningapps.org/4560976

Гра в Scratch - Втікти від дракона.

Створимо гру в Scratch в якій Котик втікає від Дракона.

Причому Котик не може вибігати за межі білого кола.

Рухаєте Котика вказівником миші, а Дракон постійно слідує за Котиком




9 квітня

Діагностична робота з теми 

 "Комп’ютерна анімація"

(номер питання та  букву вірної відповіді)фото надіслати.


1. Анімація - це...

а)Штучне уявлення руху в кіно, на телебаченні або в комп'ютерній графіці

б)Швидкісне відео


2. Пристрій, за допомогою якого було створено першу анімацію - це...
а) фотопарат
б) проектор
в) кінокамера
г) Праксиноскоп

3. Які види анімації Ви знаєте?
а) Добуткова анімація
б) Геометрична анімація
в) Комп'ютерна анімація
г) Лялькова
д) Об'ємна анімація

4. Комп'ютерна анімація - це...
а) Вид анімації, яку переглядають за допомогою комп'ютера
б) Вид анімації, в якому об'єкти створюються за допомогою комп'ютерних засобів.

5. Які існують види комп'ютерної анімації?
а) 3-d анімація
б) 2-d анімація
в) 5-d анімація

6. Рік народження мальованої анімації
а) 1877
б) 1898
в) 1908
г) 1900

7. Анімація в якій не потрібно промальовувати кожен кадр, а тільки ключові і задати тип переходу між ними
а)Растрова
б)Комп'ютерна
в)flash-анімація
г)gif-анімація
д)Векторна

8. Укажіть до якого виду відноситься анімація?

а) Мальована класична анімація
б) Лялькова анімація
в) Перекладна анімація
г) Пластилінова анімація

9. Укажіть до якого виду відноситься анімація?


а) Мальована класична анімація
б) Перекладна анімація
в) Лялькова анімація
г) Пластилінова анімація
д) Сипка анімація

10. Укажіть до якого виду відноситься анімація?

а) Мальована класична анімація
б) Перекладна анімація
в) 3D анімація
г) Сипка анімація
д) Комбінована

11. Укажіть до якого виду відноситься анімація?

а) Мальована класична анімація
б) Перекладна анімація
в) Пластилінова анімація
г) 3D анімація
д) Сипка анімація

12. Укажіть до якого виду відноситься анімація?


а) Мальована класична анімація
б) Перекладна анімація
в) 3D анімація
г) 2D анімація
д) комбінована




2 квітня

Практична робота

Анімація в графічному редакторі Krita. Анімація руху кількох об'єктів.


спробувати виконати практичне завдання (якщо є можливість )
Файли-заготівки до п.р. https://drive.google.com/drive/folders/1nF-YoysKCh55wnxk_CnzsbdTSA-dgLzn


Д.з. опрацювати параграф 5.3


19 березня

Класна робота

Растрова та векторна анімація.


переглянути відео та виконати кросворд (18.03)

https://learningapps.org/39548347

Д.з. опрацювати параграф 5.2




11 березня

Класна робота

Тема: Поняття про анімацію. Види анімації.



Д.з. опрацювати параграф 5.1 стр.180-185, завдання №6 стр 190



05.03

Контрольне тестування

(тест відкритий до 21.03) https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4342000



25-26 лютого

Практична робота

Розробка сценаріїв відеофільмів. Зберігання відеофільмів 


Виконати практичне завдання за зразком

у Open Shot Video Editor

( або можно у будь-якій програмі для створеня відеофільмів)




Завантажити текст практичного завдання та файли-заготовки необхідні для виконання завдання

https://drive.google.com/drive/folders/1YiVv2hxXNyu8KasEO3Vj0QgieFKE9X1w




18 лютого

Класна робота

Тема:

Загальні поняття про відеофільм. Програма для опрацювання

 відео Open Shot Video Editor


Повторення https://learningapps.org/1240111
переглянути відео


Основні елементи інтерфейсу
 відеоредактора OpenShot 
Відеоредактор OpenShot належить до вільного

 програмного забезпечення (ліцензія GNU GPL). Останню

 версію програми можна отримати на офіційному сайті

https://www.openshot.org/uk/

 Виконати завдання 1 на стр.166 


Д.З читати параграф 4.2


11 лютого

Класна робота

Поняття мультимедіа. Формати аудіо- та відеофайлів

Повторення https://learningapps.org/1240111

переглянути відео


Д.З читати параграф 4.1, виконати вправуhttps://learningapps.org/4069347




28 січня

Практична робота № 5. «Комп’ютерні презентації».

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм

Завдання. Налаштуйте показ комп’ютерної презентації Що я знаю про Україну, яка міститься у файлі Розділ 3\ Пункт 3.2\практична робота.pptx.👉файл заготівка 1. Створіть з відповідних написів на слайді 2 гіперпосилання для переходів на сторінку з адресою uk.wikipedia.org/wiki/ Київ і на слайди з номерами 3, 4, 6. 2. Уставте на слайді 2 кнопку дій для завершення перегляду презентації. 3. Створіть на слайдах 3, 5, 7 кнопки для переходу на слайд 2. 4. Зробіть на слайді 6 піктограму гіперпосиланням для переходу на сторінку з адресою uk.wikipedia.org/wiki/Гімн_України. 5. Додайте ефекти анімації до текстових написів на слайді 7 для їх переміщення до відповідних зображень. Перемикачами анімації для початку відтворення ефектів анімації зробіть відповідні зображення.


виконати практичну роботу за зразком



21 січня

Використання тригерів у презентації

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм

Завдання. Створіть у комп’ютерній презентації Види трикутників тригери для запуску ефектів переміщення написів і зміни кольору заливки фігур. Для цього: 1. Відкрийте в редакторі презентацій PowerPoint файл Розділ 3\Пункт 3.2\вправа 3.2.pptx.https://drive.google.com/drive/folders/16pI8xB14YZ-L-tyxjgZyDP8rW8Tgsm4z 2. Перейменуйте об’єкт, що є зображенням прямокутного трикутника, надавши йому ім’я Прямокутний трикутник. Для цього: 1. Виконайте Основне ⇒ Редагування ⇒ Виділити ⇒ Область виділення. 2. Виберіть на слайді зображення прямокутного трикутника. 3. Виберіть рядок з іменем вибраного об’єкта в області Вибірка. 4. Уведіть ім’я Прямокутний трикутник. 5. Натисніть клавішу Enter. 3. Перейменуйте об’єкти, що є зображеннями гострокутного та тупокутного трикутників, надавши їм відповідні імена. 4. Закрийте область Вибірка, вибравши кнопку Закрити в заголовку області. 5. Додайте до текстового напису Прямокутний ефект анімації Лінії з групи Шляхи переміщення та перемістіть червоний маркер на кінці лінії переміщення під зображення прямокутного трикутника. 6. Установіть зображення прямокутного трикутника перемикачем для створеної анімації. Для цього виконайте Анімація ⇒ Додаткові параметри анімації ⇒ Тригер ⇒ Після клацання ⇒ Прямокутний. 7. Відкрийте Область анімації. Зверніть увагу на відображення напису про створений перемикач анімації. 8. Додайте до зображення прямокутного трикутника ефект анімації Колір заливки з групи Виокремлення та виберіть у списку кнопки Параметри ефектів жовтий колір для заливки трикутника. 9. Установіть зображення прямокутного трикутника перемикачем для створеної анімації. Зверніть увагу на переміщення рядка ефекту анімації в Області анімації. 10. Установіть для ефекту зміни кольору прямокутного трикутника початок відтворення одночасно з попереднім. 11. Запустіть показ презентації та переконайтеся у відтворенні двох ефектів анімації лише після вибору перемикача анімації – зображення прямокутного трикутника. Зверніть увагу на вигляд вказівника після наведення на зображення прямокутного трикутника. Завершіть перегляд презентації. 12. Додайте до текстових написів Гострокутний і Тупокутний ефекти анімації для переміщення до відповідних зображень. 13. Установіть відповідні зображення перемикачами для створених анімацій. 14. Додайте до зображень гострокутного та тупокутного трикутників ефекти змінення кольору, вибравши відповідно червоний і блакитний кольори. 15. Налаштуйте створені анімації таким чином, щоб перефарбування відбувалось одночасно з переміщенням напису після вибору відповідного зображення трикутника. 16. Запустіть показ презентації. Переконайтеся у правильності налаштування перемикачів анімації. 17. Завершіть перегляд презентації. 18. Збережіть презентацію у вашій папці з тим самим іменем. 19. Закрийте вікно редактора презентацій.




15 січня

Практична робота

Створення презентації

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм

Завдання : створити презентацію 5-6 слайдів на тему "Безпека в Інтернеті"

роботу надіслати на почту до наступного вівторка

katyusha.sizonova@gmail.com




14 січня

Класна робота

Тема: Комп'ютерні презентації з розгалудженням. Створення гіпертестових посилань в презентаціях.

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм

повтореняня https://learningapps.org/1714895

https://learningapps.org/2534931


Д.з читати параграф 3.1

виконати вправу

 (скрін надіслати) https://learningapps.org/1452203

7 січня

Класна робота

Тема: Створення гіпертестових посилань в презентаціях

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм

Практичне завдання за спільним доступом 
https://docs.google.com/presentation/d/1nHC0C8-Z3BMFWcqItDJyWriUrOBLzlrVDyIQ6D4ihZc/edit?usp=sharing




Тест з підсумкової діагностичної роботи (відкрито до 20.12)




3 грудня


Практична робота 
Складання лінійних проєктів з величинами
(число та тему записати)

Повторення https://learningapps.org/10766243

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Завдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, якщо немає пристрою з якого виконувати роботу, тоді записати алгоритм СКРЕТЧ виконання з відео в зошит!
 


20 листопада

Мова програмування Python. Середовище створення проєктів IDLE. Створення лінійних проєктів (Для тих, хто працює з Python).

Завантаж  Python з офіційного сайту (скачать

Працюємо з комп’ютером

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся вимог безпеки життєдіяльності та санітарно-гігієнічних норм

Практичне завдання

Задача. Марічка для святкування свого дня народження хоче купити a кг цукерок за ціною х грн за 1 кг і b пляшок лимонаду за ціною у грн за 1 пляшку. Складіть проєкт для визначення вартості цієї покупки.
Розпочнемо розв’язування цієї задачі зі створення математичної моделі.
Вхідні дані: маса цукерок (a), ціна 1 кг цукерок (х), кількість пляшок лимонаду (b), ціна 1 пляшки лимонаду (у).
Кінцеві результати: вартість покупки (с).
Формули: с = a*х + b*у.
Складемо блок-схему алгоритму розв’язування цієї задачі
Звертаємо вашу увагу! У складеному алгоритмі кожна команда виконується, і виконується тільки один раз. Вам відомо, що такий алгоритм називається лінійним.
Виконаємо складений алгоритм для певного набору значень вхідних даних.
Створимо проєкт у середовищі Python. Для цього:
1. Відкрийте вікно текстового редактора в середовищі IDLE.
Для цього:
1. Відкрийте середовище IDLE, вибравши команду Python IDLE ⇒ Python меню Пуск або використовуючи значок на Робочому столі.
2. Виконайте File ⇒ New File
2. Уведіть у вікні untitled команди проєкту:
Звертаємо вашу увагу!
Типи вхідних даних указано саме такі, тому що значення змінних a (маса цукерок), x (ціна 1 кг цукерок), y (ціна 1 пляшки лимонаду) можуть бути як цілими числами, так і дробовими, а значення змінної b (кількість пляшок лимонаду) може бути тільки цілим числом.
3. Збережіть проєкт у файлі з іменем вправа 2.2. Для цього:
1. Виконайте команду File ⇒ Save у вікні untitled.
2. Зробіть у вікні Зберегти проєкт поточною вашу папку.
3. Уведіть ім’я файлу проєкту вправа 2.2.
4. Виберіть кнопку Зберегти.
4. Запустіть проєкт на виконання. Для цього у вікні текстового редактора виконайте Run ⇒ Run Module або натисніть клавішу F5.
5. Уведіть у вікні IDLE Shell значення змінних, які використовувалися під час виконання алгоритму, натискайте після введення кожного значення клавішу Enter. Порівняйте результат виконання проєкту з уже відомим результатом виконання алгоритму.
6. Запустіть проєкт на виконання ще кілька разів. Щоразу вводьте інші значення вхідних даних. Запишіть у зошит значення вхідних даних і кінцевих результатів. 7. Зробіть скрін та закрийте вікно середовища IDLE.




19 листопада

Д.З читати параграф 2.2



5 листопада

Інтерактивна навчальна сесія

Четвертий щорічний освітній День кібербезпеки в межах Міжнародного місяця обізнаності з кібербезпеки


переглянути 👇

Д.З. Виконати вправу (скнін надіслати) https://learningapps.org/4518685


21 жовтня

Класна робота

Середовища створення лінійних проєктів.


Завдання: уважно переглянути відео.

Виконати вправу та надіслати СКРІН https://learningapps.org/16486487


Д.З читати параграф 2.2.стр 68-72


16 жовтня

                                      Класна робота

Тема уроку: Знайомство з Python











Завдання: 1. Завантаж  Python з офіційного сайту (скачать)

2. Спробуй виконати практичну роботу



15.10.2024


Комп'ютерні програми. Мови програмування. 

Програми- транслятори.




Д.з читати параграф 2.2 стр.68-70




08.10.2024

Контрольна робота з теми:

 "Служби Інтернету"

Прізвище______________________

1.     1. Познач адреси електронних поштових скриньок, які записані без помилок:

 

pupil.school@ua

 

pupil.school@region.ua

 

pupil.school.region@ua

 

pupil@school@region.ua

 

pupil@school-region.ua

 

2.     2. Позначте поля, які присутні в заголовку електронного листа

 

кому

 

куди

 

тема

 

Вкладені файли

 

зміст

3.   3. Засіб для захисту електронної скриньки від сторонніх осіб – це…

 

Спам

 

Логін

 

Тема

 

Пароль

 

Адреса

 

4..     ______________________________________  – це служба Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.

5..  Хмарні технології – це _______________________________________________________ ___________________________________________________________________________________

6.     Переваги використання хмарних сервісів. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Назвіть основні правила етикету листування. __________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Пактичне завдання: Надішли повідомлення на пошту вчителеля (katyusha.sizonova720@ukr.net)  5-7 правил безпечної роботи за комп'ютером .



02.10.2024

Створення онлайн документів і керування

 доступом до них.


Завдання: виконати практичне завдання за зразком


https://docs.google.com/document/d/1v65hDNQ0jrLBcMo3nJX-Uxc7V5nIhMTKJRKApI2UMsA/edit?usp=sharing


д.з читати параграф 1.6





25.09.2024

Практична робота

ХМАРНІ СЕРВІСИ

Перейти за посиланням👇

https://docs.google.com/document/d/1HLVNg6kOua2kmGkFlrrW6wh_6XgtbhTYU2U84ZcVeiQ/edit?usp=sharing


Д.З: читати параграф 1.5



24.09.2024

ХМАРНІ СЕРВІСИ

(число та тему записати в зошит)


Хмарні сервіси — це сервіси, пов’язані з наданням користувачам постійного доступу до віддалених інтернет-ресурсів (серверів, додатків, сховищ тощо).



https://learningapps.org/6843735


Д.З: читати параграф 1.5 стр.38-43

Завдання: №1 (стр.47)




18.09.2024

(число та тему записати в зошит)


Повторення https://learningapps.org/32717249


Практична робота "Пошук інформації в Інтернеті"

Завдання складається з трьох запитань, відповіді на які потрібно відшукати в мережі Інтернет та виписати в зошит.(фото надіслати)

1. Як хотіли назвати свій пошуковик автори Google і чому їм це не вдалося?

2. Хто створив програму — комбінацію
клавіш  Ctrl+Alt+Del? Для чого її
використовують?

3. Скільки пам'яті мали перші
персональні комп’ютери?


17.09.2024

(число та тему записати в зошит)

Повторення 👉https://learningapps.org/30532730



Практичне завдання в презентації.


Вправа https://learningapps.org/22315583



10.09.2024

Класна робота

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.

(число та тему записати в зошит)

Повторення правил поведінки за комп'ютером! 

На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291

переглянути відео



Практичне завдання: Створити електронну скриньку (для тих в кого її немає). надіслати вчителеві повідомлення зі словом ПРИВІТ на адресу katyusha.sizonova720@ukr.net





Домашнє завдання: Читати параграф 1.3










16 травня


Виконати завдання на платформі за посиланням 

Відео-підсказка 


9 травня

Контрольне тестування по темі

 «Алгоритми та програми» 

 

1. Яка програма є середовищем для виконання алгоритмів?

а) Paint

б) Power Poit

в) Scrаtch

2. Значення властивостей об'єкта може бути?

а) тільки текстовим

б) тільки числовим

в) текстовим і числовим

3. Файли, які відкривають та створюють у середовищі Скретч, називаються?

а)програмами

б)проектами

в)скриптами

4. Для створення нового об'єкта у проекті використовують?

а) дані Скретч

б) бібліотеку Скретч

в) сцену Скретч

5. Щоб намалювати об'єкт у середовищі Скретч, використовують? 

а) вбудований текстовий редактор

б) вбудований блокнот

в) вбудований графічний редактор

6. У середовищі Скретч виконавці можуть виконувати свою програму?

а)незалежно один від одного

б)не виконувати взагалі

в)виконувати так, як схочуть

7.  Структура, що складається з циклу в циклі, називається?

а)вкладеним розгалуженнями

б)вкладеним слідуваннями

в)вкладеними циклами

8. Цикл, який міститься в тілі іншого циклу, називається? 

а) зовнішнім

б) внутрішнім

в) обидва варіанти правильні

9. Скоординована діяльність людини (групи людей), спрямована на досягнення певного результату за визначений час – це…?

а) план

б) захід

в) проект

10. Алгоритм - це...?

а) Скінченна послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі

б) Скінченна важка послідовність посилань на виконання дій, результат яких невідомий

в) Нескінченна послідовність указівок на виконання дій, спрямованих на розв’язування задачі

11. Сцена, як об’єкт середовища Scratch, має властивості такі, як?

а) тло та розмір

б) тло та масштаб

в) масштаб та розмір

12. Програмними об’єктами середовища Scratch є?  

а) Спрайти (виконавці) та сцена

б) команди та алгоритми

в) групи команд



фото надіслати



25 квітня 

Створення алгоритмів і програм

Програмне забезпечення: SCRATCH

Повторення правил безпеки в Інтернетіhttps://learningapps.org/4560976

Гра в Scratch - Літаючий бегемотик. Створимо гру Літаючий бегемотик, в якій бегемотик постійно падає вниз і для того щоб бегемотик піднімався вгору потрібно постійно натискати клавішу пропуск на клавіатурі. Ми програємо тоді, коли бегемотик впаде або підніметься надто високо, тобто торкнеться межі сцени.




18 квітня

Практична робота № 9 
«Проекти із циклами з передумовою з 
використанням величин»

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Виконати практичну роботу за зразком по відео







21 березня

Практична робота


Величини в алгоритмах із циклами з передумовою

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted


Виконати практичну роботу за зразком по відео

 

Цікаві вправи👇

Домашнє завдання:  гра ЛАбіринт https://studio.code.org/s/course3/lessons/2/


14 березня

Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6051544

7 березня

Величини в алгоритмах із циклами 
з лічильником.

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted


Завдання: Спробувати виконати завдання за зразком по відео.



29 лютого

Практична робота № 7 «Створення проектів з розгалуженням»

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Завдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео. Скріншот або файл виконаної роботи надіслати.


Домашнє завдання: читати параграф 4.2-4.3 

посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1487-informatyka-ryvknd-7-klas-2020.html

Додаткове завдання ( за бажанням)



22 лютого

Тема: Використання змінних і алгоритмічної структури розгалудження

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Практичне завдання👇


Домашнє завдання: читати параграф 4.1-4.2 

посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1487-informatyka-ryvknd-7-klas-2020.html


15 лютого

Практичне завдання
Малюємо сузір'я 

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

1. Для роботи потрібно перейти в середовище СКРЕТЧ
2. Сцену проекту потрібно змінити 
 - завантажте на власний пристрій 

 - в проекті використайте як сцену завантажене зображення
3. Для спрайта створіть скрипт, згідно якого він буде малювати сузір'я Великої медведиці.
4. Зробіть скріншот створеного проекту та віправте на перевірку вчителеві.


Домашнє завдання: читати параграф 4.1 стр. 120-133

посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1487-informatyka-ryvknd-7-klas-2020.html



8 лютого 

 Класна робота

Величини в алгоритмах з розгалуженням
(число та тему записати)

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

переглянути відеоурок
Завдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, якщо немає пристрою, з якого виконувати роботу, тоді записати алгоритмСКРЕТЧ виконання з відео в зошит!




25 січня

Практична робота 
Складання лінійних проєктів з величинами
(число та тему записати)

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Завдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, якщо немає пристрою з якого виконувати роботу, тоді записати алгоритм СКРЕТЧ виконання з відео в зошит!
 




18 січня

Класна робота

Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

(число та тему записати)
Завдання: переглянути відеоурок, в кінці відео дати ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ в зошиті. 
стр в підручнику:120-129
посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1487-informatyka-ryvknd-7-klas-2020.html




11 січня

Практична робота

Розв'язування задач засобами табличного процесора.


1. Повторення правил поведінки в ІНТЕРНЕТІ




Вікторина "БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ"




2. Виконати практичну роботу за зразком в табличному 

процесорі ЕХСEL


Необхідні файли, для виконання роботи, можна завантажити




21 грудня
Семестрова контрольна робота 

Пройти тестуванняhttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4107631



14 грудня
Класна робота
Форматування електронних таблиць. 
Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки.

переглянути урок та спробувати виконати 

завдання(ЧАСТИНИ СВІТУ) за зразком у відео.





7 грудня 
Класна робота
Виконання обчислень у табличному процесорі Excel. 
Формули


перелянути матеріал



Практичне завдання







30листопада
Класна робота

Введення та редагування даних основних типів. 
Редагування електронних таблиць. Автозаповнення та автозавершення. 

Завдання: переглянути відео.


Д.з виконати практичне завдання(по відео), читати стр.77-90





23 листопада

Класна робота

Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. 
Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок. 


Практичне завдання : перевірити наявність Екселю на вашому ноутбуці.



Д.з. читати параграф 3.1 стр.77-86.




16 листопада

Практична робота № 3 

«Побудова інформаційних моделей 
у різних програмних середовищах»

Виконати практичне завдання за зразком. 




9 листопада 

Класна робота

Тема уроку: Моделі. Типи моделей.


Число та тему записати
Переглянути уважно відео.



Записати схему з зошит



Домашнє завдання: читати стр.64-68. 

Виконати завдання №6(стр.68), №8 (стр.69).





19.10

Контрольна робота з теми:

 "Служби Інтернету"

Прізвище______________________

1.     1. Познач адреси електронних поштових скриньок, які записані без помилок:

 

pupil.school@ua

 

pupil.school@region.ua

 

pupil.school.region@ua

 

pupil@school@region.ua

 

pupil@school-region.ua

 

2.     2. Позначте поля, які присутні в заголовку електронного листа

 

кому

 

куди

 

тема

 

Вкладені файли

 

зміст

3.   3. Засіб для захисту електронної скриньки від сторонніх осіб – це…

 

Спам

 

Логін

 

Тема

 

Пароль

 

Адреса

 

4..     ______________________________________  – це служба Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.

5..  Хмарні технології – це _______________________________________________________ ___________________________________________________________________________________

6.      Переваги використання хмарних сервісів. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Назвіть основні правила етикету листування. __________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Пактичне завдання: Надішли повідомлення на пошту вчителеві katyusha.sizonova720@ukr.net  5-7 правил безпечної роботи за комп'ютером .








14 вересня

Класна робота

Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу.

(число та тему записати в зошит)






7.09.2023

Класна робота

Безпека життєдіяльності при роботі з комп'ютером. Поштові служби Інтернету. Створення електронної скриньки. Надсилання та отримання повідомлень.

(число та тему записати в зошит)

Повторення правил поведінки за комп'ютером! 

На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291

переглянути відео



Практичне завдання: Створити електронну скриньку (для тих в кого її немає). надіслати вчителеві повідомлення зі словом ПРИВІТ на адресу katyusha.sizonova720@ukr.net





Домашнє завдання: Читати параграф 1.1 завдання №6 на стр.16















27 квітня

Навчальні проєкти. 

Розробка плану виконання проєкту.


Кросворд (виконати в зошиті)


1.      Як по іншому називається графобудівник?
2.      Тип принтера?
3.      Як називаються магнітні диски?
4.      Пристрій для зчитування статичного зображення реального об’єкта?
5.      Пристрій для ігор та тренажерів?
6.      Система охолодження в ПК?
7.      Тип модему?

Вивчення нового матеріалу
Проект – це скоординована робота людини або групи людей спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час.
ЕТАПИ РОБОТИ НАД НАВЧАЛЬНИМ ПРОЕКТОМ
1. Організаційний етап. Вибір теми навчального проекту, обговорення мети та завдань проекту, складання плану реалізації проекту.
План проекту — це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проекту.
План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми, які можуть виникнути під час роботи.
2. Підготовчий етап. Пошук інформації, яка висвітлює тему навчального проекту, а також допомагає вирішенню завдань проекту.
У ході пошуку матеріалів до проекту потрібно одразу їх сортувати. Для цього часто використовують портфоліо. Портфоліо проекту — це впорядкована добірка матеріалів, зібраних з певною метою.
Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук документів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д.
Використовуючи додаткову літературу, інтернет-ресурси тощо, не забувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записувати назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право!
3.  Проектний етап. Опрацювання зібраної інформації, створення моделі навчального проекту.
4.  Оформлювальний етап. Оформлення результатів роботи над навчальним проектом, створення презентації для захисту проекту.
Щоб презентація проекту відбулася успішно, необхідно виділити час для її ретельної підготовки. Переконайтеся, що ви виконали всі завдання проекту. Підготуйте доповідь. Для доповіді вибирайте найголовніше, викладайте свої думки коротко, чітко, зрозуміло.
 Робота над проектами проходить в кілька етапів:
        1. Підготовка до роботи над проектом.
        2. Вибір теми.
        3. Постановка мети і завдання проекту.
        4. Пошук інформації різними способами.
        5. Виконання завдань проекту.
        6. Підготовка до захисту проекту.
        7. Презентація (захист) проектів.
        8. Аналіз результатів проектної роботи.
План навчального проекту:
        1. Мета
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів

Завдання:

ü Розробіть план навчального проекту відповідно до вибраної вами теми. (записати в зошит)
ü Дібрати корисний матеріал та записати джерела в зошит або в текстовий документ Word для їх використання при реалізації проекту.

Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення 

Теми навчальних проектів

1. Методи обробки і передачі інформації

Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.

2. Світ без Інтернету

Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?

3. Кращі інформаційні ресурси світу

Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.

4. Види інформаційних технологій

Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.

5. Кіберзлочинність

Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?

6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті

Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?

7. Чи існує штучний інтелект?

Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?

8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку

Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.

9. Клавіатура. Історія розвитку

Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.

10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера

Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.

11. Мобільні віруси — міф чи загроза?

Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?

12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів

Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.

13. Інтернет-залежність — проблема сучасності

Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі

шляхи її подолання.

14. Видатні інформатики

Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.

15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.

16.  Цифрова інформація в нашому житті. 
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв. 

Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах? 

Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?

17. Імена та відкриття в історії інформатики. 

Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики.  В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки? 

18.  Вибір комп’ютера  

 Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наяв­ними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосу­вання матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК?  Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача?  Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації? 

19. Добро починається з тебе»

Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні? 

Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, куль­турні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спла­нувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо. 

20.  Пишаємось, що українські. 

    Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці. 

21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».

22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.




13 квітня

 Великодній кошик



Практичне завдання: намалювати ВЕЛИКОДНІЙ КОШИК
або писанку в Ворді або графічному редакторі.




9 березня

Практична робота


Величини в алгоритмах із циклами з передумовою

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted


виконати практичну роботу за зразком по відео

 

Цікаві вправи👇




2 березня 

Класна робота
 Величини в алгоритмах із циклами з лічильником

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted


Завдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, або створити свій проєкт!



23 лютого

Практична робота
Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted



9 лютого

Класна робота

  ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З                                                                         МЕДІАГРАМОТНОСТІ

         Соціальний ролик: 

   Медіаграмотність – must have сучасного українця👇



ПЕРЕВІРЕМО НА СКІЛЬКИ ВИ МЕДІАГРАМОТНІ 


2 лютого 

 Класна робота

Величини в алгоритмах з розгалуженням
(число та тему записати)

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

переглянути відеоурок
Завдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, якщо немає пристрою, з якого виконувати роботу, тоді записати алгоритмСКРЕТЧ виконання з відео в зошит!




26 січня 

Практична робота 
Складання лінійних проєктів з величинами
(число та тему записати)

Посилання на програму СКРЕТЧ https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Завдання: Спробувати виконати практичну роботу за зразком по відео, якщо немає пристрою, з якого виконувати роботу, тоді записати алгоритмСКРЕТЧ виконання з відео в зошит!
 За питаннями звертатися в телефонному режимі! (якщо виникли).





13 січня 

Класна робота
Величини. Змінні. Вказівка присвоювання

(число та тему записати)
Завдання: переглянути відеоурок, в кінці відео дати ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ в зошиті. 
стр в підручнику:120-129
посилання на підручник https://pidruchnyk.com.ua/1487-informatyka-ryvknd-7-klas-2020.html




25 листопада

Класна робота

Практична робота № 4 «Уведення та редагування даних у середовищі табличного процесора»

(число та тему записати)
Завдання: Виконати таблицю в Ексель за зразком (можно та смартфоні- для цього його потрібно скачати) скриншот або файл з роботаю надіслати.




10 листопада

Класна робота

Поняття електронної таблиці. Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора. Об’єкти електронних таблиць – аркуш, клітинка, діапазон клітинок.

(число та тему записати)
Завдання: переглянути відео та запам'ятати





3 листопада

Класна робота

Етапи побудови моделей. Реалізація математичних моделей. Практична робота № 3 «Побудова інформаційних моделей у різних програмних середовищах»

(число та тему записати)

Завдання: переглянути урок та виконати практичне завдання на ПК або смартфоні скачавши програму PowerPoint. Виконану роботу надістати на пошту або скиншоти на Вайбер.




6 жовтня

Контрольна робота з теми:

 "Служби Інтернету"

Прізвище______________________

1.     1. Познач адреси електронних поштових скриньок, які записані без помилок:

 

pupil.school@ua

 

pupil.school@region.ua

 

pupil.school.region@ua

 

pupil@school@region.ua

 

pupil@school-region.ua

 

2.     2. Позначте поля, які присутні в заголовку електронного листа

 

кому

 

куди

 

тема

 

Вкладені файли

 

зміст

3.     Засіб для захисту електронної скриньки від сторонніх осіб – це…

 

Спам

 

Логін

 

Тема

 

Пароль

 

Адреса

 

4.     Поле в заголовку електронного листа, в якому зазначено його стислий зміст

 

Кому

 

Запис

 

Файл

 

Зміст

 

Тема

5.     ______________________________________  – це служба Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.

6.  Хмарні технології – це _______________________________________________________ ___________________________________________________________________________________

7.      Переваги використання хмарних сервісів. __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Назвіть основні правила етикету листування. __________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Напиши 5-7 правил безпечної роботи за комп'ютером________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


8 вересня

Створення поштової скиньки УКР.НЕТ

Домашнє завдання:

Написати вчителеві на пошту, після того, як створите скриньку  katyusha.sizonova720@ukr.net




05.05- 13.05.22

Розробка та захист проєків!

Завдання: 
1. Підготувати проєкт (презентацію) з вибраної  вами теми.
2. Надіслати проєкт.


14.04.22-29.04.22

Тема: Навчальні проєкти. 

Розробка плану виконання проєкту.


Кросворд (виконати в зошиті)


1.      Як по іншому називається графобудівник?
2.      Тип принтера?
3.      Як називаються магнітні диски?
4.      Пристрій для зчитування статичного зображення реального об’єкта?
5.      Пристрій для ігор та тренажерів?
6.      Система охолодження в ПК?
7.      Тип модему?

Вивчення нового матеріалу
Проект – це скоординована робота людини або групи людей спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час.
ЕТАПИ РОБОТИ НАД НАВЧАЛЬНИМ ПРОЕКТОМ
1. Організаційний етап. Вибір теми навчального проекту, обговорення мети та завдань проекту, складання плану реалізації проекту.
План проекту — це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проекту.
План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми, які можуть виникнути під час роботи.
2. Підготовчий етап. Пошук інформації, яка висвітлює тему навчального проекту, а також допомагає вирішенню завдань проекту.
У ході пошуку матеріалів до проекту потрібно одразу їх сортувати. Для цього часто використовують портфоліо. Портфоліо проекту — це впорядкована добірка матеріалів, зібраних з певною метою.
Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук документів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д.
Використовуючи додаткову літературу, інтернет-ресурси тощо, не забувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записувати назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право!
3.  Проектний етап. Опрацювання зібраної інформації, створення моделі навчального проекту.
4.  Оформлювальний етап. Оформлення результатів роботи над навчальним проектом, створення презентації для захисту проекту.
Щоб презентація проекту відбулася успішно, необхідно виділити час для її ретельної підготовки. Переконайтеся, що ви виконали всі завдання проекту. Підготуйте доповідь. Для доповіді вибирайте найголовніше, викладайте свої думки коротко, чітко, зрозуміло.
 Робота над проектами проходить в кілька етапів:
        1. Підготовка до роботи над проектом.
        2. Вибір теми.
        3. Постановка мети і завдання проекту.
        4. Пошук інформації різними способами.
        5. Виконання завдань проекту.
        6. Підготовка до захисту проекту.
        7. Презентація (захист) проектів.
        8. Аналіз результатів проектної роботи.
План навчального проекту:
        1. Мета
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів

Завдання:

ü Розробіть план навчального проекту відповідно до вибраної вами теми. (записати в зошит)
ü Дібрати корисний матеріал та записати джерела в зошит або в текстовий документ Word для їх використання при реалізації проекту.

Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення 

Теми навчальних проектів

1. Методи обробки і передачі інформації

Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.

2. Світ без Інтернету

Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?

3. Кращі інформаційні ресурси світу

Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.

4. Види інформаційних технологій

Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.

5. Кіберзлочинність

Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?

6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті

Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?

7. Чи існує штучний інтелект?

Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?

8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку

Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.

9. Клавіатура. Історія розвитку

Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.

10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера

Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.

11. Мобільні віруси — міф чи загроза?

Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?

12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів

Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.

13. Інтернет-залежність — проблема сучасності

Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі

шляхи її подолання.

14. Видатні інформатики

Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.

15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.

16.  Цифрова інформація в нашому житті. 
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв. 

Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах? 

Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?

17. Імена та відкриття в історії інформатики. 

Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики.  В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки? 

18.  Вибір комп’ютера  

 Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наяв­ними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосу­вання матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК?  Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача?  Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації? 

19. Добро починається з тебе»

Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні? 

Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, куль­турні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спла­нувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо. 

20.  Пишаємось, що українські. 

    Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці. 

21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».

22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.


31.03.22 - 07.04.22 (1 підгрупа)
01.04.22 - 08.04.22 ( 2 підгрупа)

Програмне забезпечення: SCRATCH


 


Виконане практичне завдання
 надіслати вчителю!




18.02.22

  ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З                                   МЕДІАГРАМОТНОСТІ


Повторення правил поведінки за комп'ютером 





Самостійне завдання: 

ТЕСТ НА УРОК (Доступ відкритий  18.02.22до 21:00)

       








Соціальний ролик: 

   Медіаграмотність – must have сучасного українця👇


Домашнє завдання: повторити параграф 10-11


Додаткове завдання

Швидкість друку! Перевіримо, хто швидше?

Навчись друкувати наосліп!

👉Ratatype

Прискорюй прогрес навчання сліпому друку з клавіатурним тренажером Ratatype та розвинь навички набору тексту!

Пройди тест швидкості друку

     Дізнайся свою швидкість друку та здивуй друзів або керівництво отриманим сертифікатом.
·        тренажер
·        тестування
·        навчання
·        рейтинг


10.02.22 (1 підгрупа)
11.02.22 (2 підгрупа)

           Тема уроку: Величини. Змінні. Вказівка присвоювання.

(записати число та тему уроку в зошит)

Повторення 
ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ В КОМПЮТЕРНОМУ КЛАСІ
На інтерактивній панелі виконуємо вправу    https://learningapps.org/view3134291






Записати таблицю в зошит:






Домашнє завдання: опрацювати параграф 11 с. 98-105




03.02.22
Тема уроку: Знайомство з Python


Хто такий програміст?👇








Відео знайомство з Python


Завдання: 1. Завантаж  Python з офіційного сайту (скачать)

2. Спробуй виконати практичну роботу


3. Фото практичної надіслати на Вайбер
Домашне завдання : читати параграф 10


21.04.21
Тема уроку: Розробка сценарію 
майбутьнього проекту

Успіх в сучасному світі багато в чому визначається здатніс­тю людини проектувати своє життя: визначати далеку і найближчу перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій і оцінювати досягнення поставлених цілей.
    Проект являє собою самостійне доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи.
    Навчальний проект — спільна навчально-пізнавальна, дослідниць­ка, творча або ігрова діяльність учнів — партнерів, що має спільну мету, узгоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення загального результату з розв’язування певної проблеми, значущої для учасників проекту.
    Виконання проекту на уроці інформатики дозволяє навчитися не тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам самостійної роботи від вибору запропонованих тем до постановки цілей, народження гіпо­тез, розробки алгоритмів свого проекту і створення готових електро­нних продуктів.
Які бувають проекти
    • Практико-орієнтований проект націлений на соціальні інтереси самих учасників проекту або зовнішнього замовника.
    • Дослідницький проект за структурою нагадує справжнє наукове до­слідження. Він включає обґрунтування актуальності обраної теми, позначення завдань дослідження, обов’язкове висунення гіпотези з подальшою її перевіркою, обговорення отриманих результатів. При цьому використовуються методи сучасної науки: лабораторний екс­перимент, моделювання, соціологічне опитування й інші.
    • Інформаційний проект спрямований на збір інформації про якийсь об’єкт, явище з метою її аналізу, узагальнення та подання для широкої аудиторії. Результатом такого проекту часто є публікація в ЗМІ, зокрема в Інтернеті.
    • Творчий проект передбачає максимально вільний і нетрадиційний підхід до оформлення результатів. Це можуть бути альманахи, театралізації, спортивні ігри, твори образотворчого чи декоратив­но-прикладного мистецтва, відеофільми тощо.
    • Рольово-ігровий проект. Учасники беруть на себе соціальні ролі або ролі літературних чи історичних персонажів з метою відтворення че­рез ігрові ситуації різних ситуацій соціальних або ділових відносин. 

    Робота над проектами проходить в кілька етапів:
        1. Підготовка до роботи над проектом.
        2. Вибір теми.
        3. Постановка мети і завдання проекту.
        4. Пошук інформації різними способами.
        5. Виконання завдань проекту.
        6. Підготовка до захисту проекту.
        7. Презентація (захист) проектів.
        8. Аналіз результатів проектної роботи.

План навчального проекту:
        1. Мета
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів

Увага! 
Уважно переглянь презентацію та виконай завдання.

Завдання надіслати до 22.04.21



20.01.2021
Тема уроку: 

Створення лінійних алгоритмів зі змінними


Что такое Python/Питон?



👇Уважно переглянь презентацію та дай відповіді на запитання в зошиті! 


(фото виконаного завдання в зошиті надіслати до 24.01.21)😉

Домашне завдання : читати параграф 10,11 сторінка 92-106 
Скачати програму 

Python/Питон на телефон!





13.01.21
Тема уроку: 
Велечини. Змінні. Вказівка присвоювання

👇Уважно переглянь презентацію та дай відповіді на запитання в зошиті! 


(фото виконаного завдання в зошиті надіслати до 18.01.21)😉

Домашне завдання : читати параграф 10,11 сторінка 92-106










клас ______________  Прізвище, і`мя ____________________________________дата 21.10.20

Контрольна робота № 1 «Служби Інтернету»

1.    1.  Познач імена папок, які автоматично створюються в електронній поштовій скринці:

 

Вхідні

 

Надіслані

 

Видалені

 

Довірені

 

Спам

 

2.    2 . Засіб для захисту електронної скриньки від сторонніх осіб – це…

 

Спам

 

Логін

 

Тема

 

Пароль

 

Адреса

 

3.    3.  Поле в заголовку електронного листа, в якому зазначено його стислий зміст

 

Кому

 

Запис

 

Файл

 

Зміст

 

Тема

 

4.   4.         Познач адреси електронних поштових скриньок, які записані без помилок:

 

pupil.school@ua

 

pupil.school@region.ua

 

pupil.school.region@ua

 

pupil@school@region.ua

 

pupil@school-region.ua

 

5.     5. ______________________________________  – це служба Інтернету, призначена для пересилання комп’ютерними мережами повідомлень (електронних листів) від деякого користувача одному чи групі адресатів.

6.     6 Хмарні технології – це ____________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.     7. Яких правил слід дотримуватись для безпечного електронного листування? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8.    8.  Переваги використання хмарних сервісів. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

УВАГА! Виконану контрольну роботу здати 21.10.20






Зі святом першого дзвоника! - фото 1








Дистанційне навчання 11.05-21.05.20

                                                                                                                                                  Розробка та захист проеків!

Завдання: 
1. Підготувати проект (презентацію) з вибраної  вами теми.
2. Надіслати проект  до 21.05.20.
3. Також чекаю на всі роботи з попередніми  завданнями до 21.05.20!!! 

 



Дистанційне навчання 05.05-07.05.20

Тема: Навчальні проекти. Розробка плану виконання проекту.


Кросворд (виконати в зошиті)


1.      Як по іншому називається графобудівник?
2.      Тип принтера?
3.      Як називаються магнітні диски?
4.      Пристрій для зчитування статичного зображення реального об’єкта?
5.      Пристрій для ігор та тренажерів?
6.      Система охолодження в ПК?
7.      Тип модему?

Вивчення нового матеріалу
Проект – це скоординована робота людини або групи людей спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час.
ЕТАПИ РОБОТИ НАД НАВЧАЛЬНИМ ПРОЕКТОМ
1. Організаційний етап. Вибір теми навчального проекту, обговорення мети та завдань проекту, складання плану реалізації проекту.
План проекту — це документ, який містить заздалегідь намічений порядок дій, необхідних для досягнення мети проекту.
План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми, які можуть виникнути під час роботи.
2. Підготовчий етап. Пошук інформації, яка висвітлює тему навчального проекту, а також допомагає вирішенню завдань проекту.
У ході пошуку матеріалів до проекту потрібно одразу їх сортувати. Для цього часто використовують портфоліо. Портфоліо проекту — це впорядкована добірка матеріалів, зібраних з певною метою.
Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук документів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д.
Використовуючи додаткову літературу, інтернет-ресурси тощо, не забувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записувати назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право!
3.  Проектний етап. Опрацювання зібраної інформації, створення моделі навчального проекту.
4.  Оформлювальний етап. Оформлення результатів роботи над навчальним проектом, створення презентації для захисту проекту.
Щоб презентація проекту відбулася успішно, необхідно виділити час для її ретельної підготовки. Переконайтеся, що ви виконали всі завдання проекту. Підготуйте доповідь. Для доповіді вибирайте найголовніше, викладайте свої думки коротко, чітко, зрозуміло.
 Робота над проектами проходить в кілька етапів:
        1. Підготовка до роботи над проектом.
        2. Вибір теми.
        3. Постановка мети і завдання проекту.
        4. Пошук інформації різними способами.
        5. Виконання завдань проекту.
        6. Підготовка до захисту проекту.
        7. Презентація (захист) проектів.
        8. Аналіз результатів проектної роботи.
План навчального проекту:
        1. Мета
        2. Об’єкт дослідження
        3. Засіб опрацювання даних
        4. Форма подання результатів

Завдання:
ü Повторити параграф 5.2
ü Розробіть план навчального проекту відповідно до вибраної вами теми. (записати в зошит)
ü Дібрати корисний матеріал та записати джерела в зошит або в текстовий документ Word для їх використання при реалізації проекту.

Релаксація
Вправа для профілактики короткозорості та порушення 


Дистанційне навчання 28.04-30.04.20

Навчальні проекти

Завдання: 


1. Прочитати параграф підручника 5.2 стр 210-217
2. На сторінці 216-217, дайте відповіді на запитання (письмово).
3. Сторінка 230-235, вибрати тему НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ  (записати в зошит) 
4.Звіт з виконаної роботи за 28.04-30.04 (фото зошиту виконанного завдання та теми проекту) надіслати до 01.05.20. 
Навчальні проекти

№ з/п

ПІБ
Тема
навчального проекту
Форма подання результатів проекту
1
Балакіна Уляна

2
Болдарев Матвій

3
Горлатий Максим

4
Гришко Валерія

5
Даутова Карина
        "Птахи нашої місцевості"
 презентація
6
Кравець Катерина

7
Колесніков Дмитр

8
Колесников Олекс.

9
Міхневич Микита
        "Сім нових чудес світу"
 презентація
10
Мішук Аліна

11
Миронов Кирило

12
Пацерний Максим

13
Петренко Давид

14
Повелиця Влад

15
Попов Миколай

16
Пономарьов Юрій

17
Проценко Євгенія
  "Африка і Австралія. Спільне та відмінне"
 презентація
18
П’янов Мілан

19
Решетняк Влад

20
Семененкова Дар’я

21
Синяєва Єлизавета

22
Стоцька Анастасія
         "Птахи нашої місцевості"
  презентація
23
Токарєв Ілля

24
Фєдосєєва Ольга

25
Шатов Іван

25
Шевченко Олександр


_____________________________________________________

Дистанційне навчання 21.04-23.04.20

Завдання: 
1. Прочитати параграф підручника 5.1 
2. На сторінці 209-210, дайте відповіді на запитання (письмово).
3. Звіт з виконаної роботи за 21.04-23.04 (фото зошиту виконанного завдання) надіслати до 24.04.20. 

___________________________________________________________________

Дистанційне навчання 14.04-16.04.20



  Звіт з виконаної роботи за 14.04-16.04.20 (скриншоти екрану виконанного завдання) надіслати до 17.04.20. 



Практична робота № 4.

 Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у Scratch - 7 клас - Ривкінд

Завдання: 
1. Перегляньте відео Правила роботи за ПК

2.  Перегляньте  Відеоінструкцію  виконання практичної роботи та виконайте  роботу.
 

3. Надіслати файл вчителю!



_____________________________________________________________________


Звіт з виконаної роботи за 07.04-09.04.20 (скриншоти екрану виконанного завдання) надіслати до 11.04.20. 

Дистанційне навчання 07.04-09.04.20




Виконане практичне завдання
 надіслати вчителю!
katyusha.sizonova720@ukr.net


Немає коментарів:

Дописати коментар