23-24 квітня Виконання навчальних проєктів.Створення карти знань за допомогою Coggle.it
ПосиланняCoggle.it
Завдання:1.2.
16-17 квітняСтворення кросворду в інтерактивному середовищі LearningАpps
Завдання:
👉посилання LearningАpps
Завдання: Створити кросворд.
(тему можно взяти будь-яку, на свій вибір)
9-10 квітня
Практична робота "Створення Google-форми"
Завдання(інформатика): Спробувати створити Google Форму з теми "Безпека в Інтернеті" та надіслати посилання.
12.03Тема: Google-форми.
Переглянути інструкцію https://docs.google.com/document/d/1IS4vpTwf_fxPAFNb2jiw0jaG70HgnVBv/edit?usp=sharing&ouid=106324232821383006922&rtpof=true&sd=true
Переглянути відео 👇
Обов'язково перегляньте матеріал, а вже завтра на уроці будемо створювати власну форму! Успіхів!
05.03-06.03.2024
Розв’язування компетентнісних задач з
теми "Табличний процесор ЕКСЕЛЬ"
27.02.24- 28.02.24
Розв’язування компетентнісних задач з
теми «Комп’ютерні презентації».
Повторення правил поведінки за комп'ютером
Програмне забезпечення: Microsoft PowerPoint
Повторити етапи розв’язування компетентнісних задач
Завдання:Уявіть, що ви ведучі телевізійної передачі “Віртуальні мандрівки світом”. Підготуйте презентацію, яка б ілюструвала ваше повідомлення про цікаві країни світу. Тереотичний матеріал та відповідні ілюстрації доберіть з Інтернету.
14 лютого
Класна робота
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З МЕДІАГРАМОТНОСТІ
Соціальний ролик:
Медіаграмотність – must have сучасного українця👇
ПЕРЕВІРЕМО НА СКІЛЬКИ ВИ МЕДІАГРАМОТНІ
06-07 лютого
06-07 лютого
Тема уроку: Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів.
Інформатика. Завдання: Вибрати тему навчального проєкту на блозі, дослідити та підготувати презентацію.
(13.02.24 на уроці інформатики відбудеться захист проєктів в ЗУМІ)
Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.
Інформатика. Завдання: Вибрати тему навчального проєкту на блозі, дослідити та підготувати презентацію.
(13.02.24 на уроці інформатики відбудеться захист проєктів в ЗУМІ)
Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.
24 січня
Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці
16-17 січня
Класна робота
Ознайомлення з системою керування базами даних
👉переглянути відео, дати відповіді в кінці відео на записання (письмово)
Читати в підручнику стр.185-194 👉 ПІДРУЧНИК
👉для подальшого працювання з базами даних переверіти на ПК (смартфоні, ноутбуці і тд.) чи є «Microsoft Access» — система управління базами даних, програма, що входить до складу пакету офісних програм Microsoft.
10 січня
Класна робота
24 січня
Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці
16-17 січня
Класна робота
Ознайомлення з системою керування базами даних
👉переглянути відео, дати відповіді в кінці відео на записання (письмово)
Читати в підручнику стр.185-194 👉 ПІДРУЧНИК
👉для подальшого працювання з базами даних переверіти на ПК (смартфоні, ноутбуці і тд.) чи є «Microsoft Access» — система управління базами даних, програма, що входить до складу пакету офісних програм Microsoft.
10 січня
Класна робота
Тема уроку: Поняття бази даних.
Завдання: переглянути відео
Домашне завдання:1. Виконати завдання: Підготуйте повідомлення (презентацію) про роль В.М. Глушкова в розвитку напрямів інформатики, пов’язаних з використанням баз даних. ! надіслати на пошту або вайбер
9 січня
Класна робота
Тема уроку: Поняття та призначення баз даних
Завдання : записати число та тему в зошиті, переглянути відео-урок, та пройти тестування.Прочитати параграф 4.1 стр. 185-194
Тест відкритий до 11.01 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1919129
Тест відкритий до 11.01 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1919129
13 грудня
Семестрова контрольна робота
з інформатики
учня (учениці) 9 класу
Прізвище та ім'я
(виконати контрольну роботу та надіслати фото).
1. Захищеність даних та інформаційної системи від
випадкових або навмисних пошкоджень та несанкціонованих посягань називається
А) інформаційною безпекою Б) національною безпекою В) власною безпекою
2. Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та
інструментів призначених для зображення об’ємних об’єктів це
А) растрова В) змішана
Б) векторна Г) тривимірна
3. Найменшим об’єктом табличного процесора є:
А)
таблиця В)
діапазон
Б)
клітинка Г)
книга
Д)
аркуш
4.Документом опрацювання в
табличному процесорі є:
А)
таблиця В)
діапазон
Б)
клітинка Г)
книга
Д)
аркуш
5.Що відноситься до апаратних засобів комп’ютерної графіки?
А) відеокарта Д) мікрофон
Б) монітор Е) колонки
В) принтер Є) цифрова відеокамера
Г) сканер Ж) графічний планшет
6.Загрозами інформаційній безпеці можуть бути:
А) спам Д) комп'ютерні віруси
Б) «природні» загрози Е) дії авторизованих користувачів
В) фішинг Є) дії неавторизованих користувачів
Г) дії хакерів Ж)
природні віруси
7. Фішинг –
це ...________________________
8. Спам - це....__________________________
9. Комп'ютерні віруси це..._____________
10. Напишіть 5-7 правил безпечної поведінки в ІНТЕРНЕТІ___________________________________________________
5 грудня
Діаграми в Ексель
переглянути відео
Читати стр.147-157Практичне завдання (якщо є можливість виконати) стр.158№3
21 листопада
Функції в табличному процесорі
Самостійна робота з підручником
Завдання: прочитати параграф 3.2 стр.135-145. дати відповіді на запитання (письмово).
Практичне завдання : переглянути відео.
8 листопада
Тема: Опрацювання табличних даних.
Абсолютні та мішані посилання
Виконати практичне завдання за зразком
Файл-заготівка для практичної роботи
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vTM9HIm3nSPcuc24eVQSCjWuOICZ9YxDLusLmplv8FPOBHFk8cNvXhpXx4AHke4KA/pubhtml
7 листопада
ПОНЯТТЯ ПРО 3Д- ДРУК
Повторення ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ І ІНТЕРНЕТІ https://learningapps.org/2076650
(виконати вправи та надіслати скріншот)
Переглянути матеріал про 3Д- друк👇
Д.з. проаналізувати праграф 3.1 стр.126-131
13 грудня
Семестрова контрольна робота
з інформатики
учня (учениці) 9 класу
Прізвище та ім'я
(виконати контрольну роботу та надіслати фото).
1. Захищеність даних та інформаційної системи від
випадкових або навмисних пошкоджень та несанкціонованих посягань називається
А) інформаційною безпекою Б) національною безпекою В) власною безпекою
2. Розділ комп’ютерної графіки, сукупність прийомів та
інструментів призначених для зображення об’ємних об’єктів це
А) растрова В) змішана
Б) векторна Г) тривимірна
3. Найменшим об’єктом табличного процесора є:
А)
таблиця В)
діапазон
Б)
клітинка Г)
книга
Д)
аркуш
4.Документом опрацювання в табличному процесорі є:
А)
таблиця В)
діапазон
Б)
клітинка Г)
книга
Д)
аркуш
5.Що відноситься до апаратних засобів комп’ютерної графіки?
А) відеокарта Д) мікрофон
Б) монітор Е) колонки
В) принтер Є) цифрова відеокамера
Г) сканер Ж) графічний планшет
6.Загрозами інформаційній безпеці можуть бути:
А) спам Д) комп'ютерні віруси
Б) «природні» загрози Е) дії авторизованих користувачів
В) фішинг Є) дії неавторизованих користувачів
Г) дії хакерів Ж) природні віруси
7. Фішинг – це ...________________________
8. Спам - це....__________________________
9. Комп'ютерні віруси це..._____________
10. Напишіть 5-7 правил безпечної поведінки в ІНТЕРНЕТІ___________________________________________________
5 грудня
Діаграми в Ексель
21 листопада
Функції в табличному процесорі
Самостійна робота з підручником
Завдання: прочитати параграф 3.2 стр.135-145. дати відповіді на запитання (письмово).
Практичне завдання : переглянути відео.
8 листопада
Тема: Опрацювання табличних даних.
Абсолютні та мішані посилання
Виконати практичне завдання за зразком
https://docs.google.com/spreadsheets/d/e/2PACX-1vTM9HIm3nSPcuc24eVQSCjWuOICZ9YxDLusLmplv8FPOBHFk8cNvXhpXx4AHke4KA/pubhtml
7 листопада
ПОНЯТТЯ ПРО 3Д- ДРУК
Повторення ПРАВИЛ БЕЗПЕКИ І ІНТЕРНЕТІ https://learningapps.org/2076650
(виконати вправи та надіслати скріншот)
Переглянути матеріал про 3Д- друк👇
Д.з. проаналізувати праграф 3.1 стр.126-131
17 жовтня
Класна робота
Редактор 3D-графіки Tinkercad . Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Принципи тривимірної навігації
Программе забезпечення :Tinkercad https://www.tinkercad.com/dashboard
Підєднатися до класу 👇
Інструкція для учнів Посилання на класс :Перейдіть у свій клас за наступним посиланням:
https://www.tinkercad.com/joinclass/R4V5PKPNW
R4V5PKPNW
Введіть ваш псевдонім, призначений викладачем.
Код класу:
Перейдіть на сайт https://www.tinkercad.com/joinclass
Введіть код класу: R4V5PKPNW
Введіть ваш псевдонім , призначений викладачем.
Практичне завдання
(спробувати виконати завдання)
11 жовтня
Класна робота
Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
Число та тему записати
17 жовтня
Класна робота
Редактор 3D-графіки Tinkercad . Додавання тривимірних примітивів. Переміщення, масштабування, обертання об’єктів. Принципи тривимірної навігації
Программе забезпечення :Tinkercad https://www.tinkercad.com/dashboard
Підєднатися до класу 👇
Інструкція для учнівПосилання на класс :Перейдіть у свій клас за наступним посиланням:
https://www.tinkercad.com/joinclass/R4V5PKPNW
R4V5PKPNW
Введіть ваш псевдонім, призначений викладачем.
Код класу:
Перейдіть на сайт https://www.tinkercad.com/joinclass
Введіть код класу: R4V5PKPNW
Введіть ваш псевдонім , призначений викладачем.
Практичне завдання
(спробувати виконати завдання)
11 жовтня
Класна робота
Тривимірна графіка. Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою
Число та тему записати
Повторення правил поведінки за комп'ютером!
Тривимірна графіка, або 3D-графіка, – це розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм. ( записати в зошит)
Знайомство з програмою
Tinkercad
Завдання: Підготувати цікаву інформація про про 3D-друк. (відео, презентація і тд.)
3 жовтня
Контрольне тестування №1Учня(учениці)9 класуПрізвище________ 1. Укажіть пристрої, які використовуються для введення данихА) відеопам’ять, кеш-пам'ять, оперативна пам'ять;Б) клавіатура, мікрофон, веб-камера, сканер;В) гнучні та жорсткі диски, монітор;Г) сенсорний екран, принтер, навушники. 2. За типом підключення клавіатури поділяються (декілька правильних відповідей)А) за допомогою дротівБ) за допомогою скотчаВ) бездротове підключенняГ) за допомогою міцного клею3. Запишіть пристрої комп’ютера, без яких, на вашу думку, він не зможе функціонувати.____________________ 4. Укажіть пристрої інформаційної системи, що належать до зовнішньої пам’ятіА) оперативна, постійна, напівпостійна;Б) клавіатура, мишка, маніпулятори, сканер;В) гнучкі та жорсткі диски, флеш-пам'ять, оптичні диски;Г) принтер, гучномовець, навушники. 5. Процесор — це ___________________________________________________________________________ 6. Основною властивістю процесора єА) модель;Б) обсяг кеш-пам’яті;В) швидкість опрацювання даних;Г) стиснення даних. 7. До пристроїв виведення даних належатьА) миша, геймпед, фотокамера;Б) клавіатура, мікрофон, веб-камера;В) звукові колонки, проектор, монітор;Г) сенсорний екран, сканер, навушники. 8. Стаціонарні комп’ютери поділяються наА) офісні, домашні, ігрові;Б) ноутбуки, нетбуки, смартфони;В) суперкомп’ютери та звичайні комп’ютери;Г) стаціонарні та мобільні. 9. Оберіть всіх "родичів" миші? (декілька правильних відповідей)А) трекболБ)тачпадВ)бластерГ)джойстик10. Укажіть види пам’яті, що належить до внутрішньої (декілька правильних відповідей)А) відеопам’ять;Б) флеш-пам'ять;В) оперативна пам'ять;Г) постійна;Ґ) напівпостійна.
11. Напишіть 5-6 правил поведінки за комп’ютером
20 вересня
Практична робота
«Архівування та розархівування даних»
число та тему записати.
1. переглянути уважно відео та запам'ятати.
2. Записати в зошит готову таблицю з відео .
3.фото надіслати
13.09.2023
3 жовтня
20 вересня
Практична робота
«Архівування та розархівування даних»
число та тему записати.
1. переглянути уважно відео та запам'ятати.
2. Записати в зошит готову таблицю з відео .
3.фото надіслати
13.09.2023
Практичне завдання №1
Інформатика та інформаційні технології
Практичне завдання №1
Інформатика та інформаційні технології
Повторення правил поведінки за комп'ютером!
6 вересня
Класна робота
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Класифікація програмного забезпечення. Ліцензії на програмне забезпечення, їх типи. Операційні системи, їхні різновиди
(число та тему записати в зошит)
Повторення правил поведінки за комп'ютером!
На інтерактивній панелі виконуємо вправу https://learningapps.org/view3134291
13 КВІТНЯ
ПРАКТИЧНА РОБОТА 11
Створення словника комп’ютерних термінів
Хід роботи
Під час роботи за комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки.
1. Завантажте текстовий процесор Ворд.
2. Ввести терміни в текстовий процесор (для тих у кого немає пристою
для роботи, написати в зошиті.
— сукупність взаємопов’язаних засобів і методів здійснення інформаційних процесів.
— головний компонент комп’ютера, який обробляє дані, виконує програми та керує всіма блоками комп’ютера.
— це швидкодіюча електронна пам’ять, розташована на його материнській (системній) платі.
— це різноманітні пристрої зберігання, що дають змогу зберігати великі обсяги інформації з метою її подальшого використання.
— це пристрій, що дозволяє комп'ютеру взаємодіяти з іншими комп'ютерами в мережі.
4. Відформатуйте шрифт тексту другої сторінки за такими параметрами:
• розмір шрифту — 16 пт;
• шрифт — Times New Roman, напівжирний.
Колір термінів — темно-синій.
5.Збережіть документ у файлі з іменем Комп’ютерний словник
та надішліть
4. Відформатуйте шрифт тексту другої сторінки за такими параметрами:
• розмір шрифту — 16 пт;
• шрифт — Times New Roman, напівжирний.
Колір термінів — темно-синій.
5.Збережіть документ у файлі з іменем Комп’ютерний словник
та надішліть
21 березняТема уроку: Розв'язання табличних задач в ЕКСЕЛІ
Завдання: створити таблицю за зразкомНагадую формула починається з =
№1множення
№2додавання1. Побудувати та заповнити таблицю. Відформатувати її за зразком.
Примітка: «Разом»=«Ставка»+«Премія»- «Податок».
Розрахунок зарплати
№
Прізвище
Ставка
Премія
Податок
Разом
1
Іванов
800,00
250,00
157,50
?
2
Кравчук
888,00
250,00
170,70
?
3
Петров
765,50
0,00
114,83
?
4
Шваб
589,66
400,00
148,45
?
Всього:
?
?
?
?
1. Побудувати та заповнити таблицю. Відформатувати її за зразком.
Примітка: «Разом»=«Ставка»+«Премія»- «Податок».
Розрахунок зарплати | |||||
№ | Прізвище | Ставка | Премія | Податок | Разом |
1 | Іванов | 800,00 | 250,00 | 157,50 | ? |
2 | Кравчук | 888,00 | 250,00 | 170,70 | ? |
3 | Петров | 765,50 | 0,00 | 114,83 | ? |
4 | Шваб | 589,66 | 400,00 | 148,45 | ? |
Всього: | ? | ? | ? | ? |
17 березня
07.03.2023-10.03.23
«Основи інформаційної безпеки».
Завдання:Виберіть одну із запропонованих тем дослідження:• Тема: Комп'ютерна залежність і учні нашої школи. Мета: провести дослідження часу, який витрачають учні 8-9 класів школи для різних видів робіт з комп'ютером. • Тема: мені загрожує в Інтернеті? Мета: дослідити ризики, пов'язані з використанням Інтернету. 3. Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, яка викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначте основні поняття, цікаві факти зберігши їх в окремий документ Microsoft Office Word. 4. Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками і судженнями і оформите вихідний матеріал у вигляді презентації. 5. Збережіть презентацію та відправте вчителеві.
28.02.23- 03.03.23
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації».
Програмне забезпечення: Microsoft PowerPoint Повторити етапи розв’язування компетентнісних задач
Завдання:Створіть рекламну презентацію, присвячену відкриттю фірми «Ескорд», що продаватиме автомобілі, яка транслюватиметься на моніторі в центрі міста.У презентації передбачити обов’язково:
1. наявність титульного слайда;
2. перелік послуг фірми, оформлених у вигляді маркірованогосписку;
3. фотографії автомобілів, які є в продажу;
4. слайд з реквізитами фірми (реквізити написані на машині, що повільно рухається дорогою зліва направо, машину зобразити засобами автофігур);
5. дизайн слайдів єдиний;
6. зміна слайдів з анімацією;
14 лютого
Класна робота
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З МЕДІАГРАМОТНОСТІ
Соціальний ролик:
Медіаграмотність – must have сучасного українця👇
09.02.22
Тема уроку: Захист навчальних проєктів в ZOOM
31січня - 3 лютого
Класна роботаВиконання індивідуальних і групових навчальних проектівЗавдання: Вибрати одну тему навчаньного проєкту, дослідити та підготувати презентацію.
(09.02.23 на уроці інформатики відбудеться захист проєктів в Zoom)
Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.
Завдання: Вибрати одну тему навчаньного проєкту, дослідити та підготувати презентацію.
(09.02.23 на уроці інформатики відбудеться захист проєктів в Zoom)
Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є, йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в Інтернеті
Сьогодні будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати. Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна, а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального комп'ютера
Порівняти сучасні ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми «технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та українці.
21. Захоплення і редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність – проблема сучасного суспільства.
24-27 січня
Практична робота
ТЕМА : РЕЛЯЦІЙНІ БАЗИ ДАНИХ. ЇХНІ ОБЄКТИ. КЛЮЧІ Й ЗОВНІШНІ КЛЮЧІ. ЗВЯЗКИ МІЖ ЗАПИСАМИ І ТАБЛИЦЯМИ(число та тему уроку запиши в зошит) Скачай программу Microsoft Access на компьютер або телефон!
Практичне завдання: створити список свого класу в програмі Microsoft Access (файл або скріншот надіслати )
16-20 січня
Класна робота
16-20 січня
Класна робота
Тема уроку: Поняття бази даних.
Завдання: переглянути відео
Домашне завдання:1. Виконати завдання: Підготуйте повідомлення (презентацію) про роль В.М. Глушкова в розвитку напрямів інформатики, пов’язаних з використанням баз даних. ! надіслати на пошту або вайбер
10 січня
Класна робота
Тема уроку: Поняття та призначення баз даних
Завданння : записати число та тему в зошиті, переглянути відео-урок, та пройти тестування.Прочитати параграф 4.1 стр. 185-194
Тест відкритий до 15.01 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5389394
Тест відкритий до 15.01 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5389394
9 грудня
Класна роботаФункції в табличному процесорі
Читати в підручнику с. 135-138
6 грудня
Інструктаж з БЖД. Абсолютні та мішані посилання
Переглянути відео та дати відповіді на запитання в кінці письмово
читати с. 126-134
читати с. 126-134
25 листопада
Класна роботаЗавдання: Підготувати цікаву інформація про про 3D-друк. (відео, презентація і тд.)
1 листопада
Класна робота
Спільна робота з документом
Завдання:
Знайти цікавий факт в інтернеті про українську мову
та надрукувати його в спільному документі.
посилання на документ
👉https://docs.google.
1 листопада
Редактор
3D-графіки Blender.
Переглянути відео для ознайомлення з програмою
18 жовтня
Класна робота
Тривимірна графіка. принципи тивимірного моделювання
(число та тему записати в зошиті)
перегляд відео
прочитати параграф 2.1 стр.44-52відповісти на записання (письмово) на стр. 52
фото надіслати
30 вересняКонтрольне тестування №1Учня(учениці)9 класуПрізвище________ 1. Укажіть пристрої, які використовуються для введення данихА) відеопам’ять, кеш-пам'ять, оперативна пам'ять;Б) клавіатура, мікрофон, веб-камера, сканер;В) гнучні та жорсткі диски, монітор;Г) сенсорний екран, принтер, навушники. 2. За типом підключення клавіатури поділяються (декілька правильних відповідей)А) за допомогою дротівБ) за допомогою скотчаВ) бездротове підключенняГ) за допомогою міцного клею3. Запишіть пристрої комп’ютера, без яких, на вашу думку, він не зможе функціонувати.____________________ 4. Укажіть пристрої інформаційної системи, що належать до зовнішньої пам’ятіА) оперативна, постійна, напівпостійна;Б) клавіатура, мишка, маніпулятори, сканер;В) гнучкі та жорсткі диски, флеш-пам'ять, оптичні диски;Г) принтер, гучномовець, навушники. 5. Процесор — це ___________________________________________________________________________ 6. Основною властивістю процесора єА) модель;Б) обсяг кеш-пам’яті;В) швидкість опрацювання даних;Г) стиснення даних. 7. До пристроїв виведення даних належатьА) миша, геймпед, фотокамера;Б) клавіатура, мікрофон, веб-камера;В) звукові колонки, проектор, монітор;Г) сенсорний екран, сканер, навушники. 8. Стаціонарні комп’ютери поділяються наА) офісні, домашні, ігрові;Б) ноутбуки, нетбуки, смартфони;В) суперкомп’ютери та звичайні комп’ютери;Г) стаціонарні та мобільні. 9. Оберіть всіх "родичів" миші? (декілька правильних відповідей)А) трекболБ)тачпадВ)бластерГ)джойстик10. Укажіть види пам’яті, що належить до внутрішньої (декілька правильних відповідей)А) відеопам’ять;Б) флеш-пам'ять;В) оперативна пам'ять;Г) постійна;Ґ) напівпостійна.11. Напишіть 5-6 правил поведінки за комп’ютером 27.09.22 Д.з підготувати повідомлення про один пристрій введення (клавіатура,миша,сканер,мікрофон) або виведення даних(монітор. принтер, проектор,колонки).
16.09.22
Практичне завдання №1
Інформатика та інформаційні технології
27.09.22 Д.з підготувати повідомлення про один пристрій введення (клавіатура,миша,сканер,мікрофон) або виведення даних(монітор. принтер, проектор,колонки).
16.09.22
Практичне завдання №1
Інформатика та інформаційні технології
Повторення правил поведінки за комп'ютером!
13.09.22
Тема уроку:
Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв
Самостійна робота
(дати відповіді на питання в зошиті)
09.09.22Тема уроку:
13.09.22
Тема уроку:
Історія обчислювальних та комп’ютерних пристроїв
Самостійна робота
(дати відповіді на питання в зошиті)
Поняття інсталяції тa деінсталяції програмного забезпечення.
Драйвери.
(число та тему записати в зошит)
Повторення правил поведінки за комп'ютером!
На інтерактивній панелі виконуємо вправу https://learningapps.org/view3134291
Домашне завдання: читати стр 9-15
19.05 - 26.05.22Визначення тем навчальних проектів. Розробка планів виконання проектів.
Успіх в сучасному світі багато в чому визначається здатністю людини проектувати своє життя: визначати далеку і найближчу перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій і оцінювати досягнення поставлених цілей. Проект являє собою самостійне доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи. Навчальний проект — спільна навчально-пізнавальна, дослідницька, творча або ігрова діяльність учнів — партнерів, що має спільну мету, узгоджені методи, способи діяльності, спрямована на досягнення загального результату з розв’язування певної проблеми, значущої для учасників проекту. Виконання проекту на уроці інформатики дозволяє навчитися не тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам самостійної роботи від вибору запропонованих тем до постановки цілей, народження гіпотез, розробки алгоритмів свого проекту і створення готових електронних продуктів.
Робота над проектами проходить в кілька етапів:
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи. План навчального проекту: 1. Мета
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Завдання : 1. Повторити параграф 10.1 2. Сторінка 275-277, вибрати тему НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ
(записати в зошит ) 3. Розробка плану проекту відповідно до вибраної вами теми.
(записати в зошит) 4. Дібрати корисний матеріал та записати джерела в тектовий докумет Word для їх використання при реалізації проекту.
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
(записати в зошит )
(записати в зошит)
Розробка та захист проеків!
Завдання: 1. Підготувати проект (презентацію) з вибраної вами теми.2. Надіслати проект
05.04 - 16.05.22
Розв’язування компетентнісних задач. Повторення. Комп'ютерні публікації .
Програмне забезпечення: Microsoft Publisher
1. Переглянути презентацію
2. Накреслити в зошиті таблицю, записати цифри, які відповідають елементам вікна програми
3. Тестові завдання. Виберіть правильну відповідь та напишіть 1. До комп’ютерних публікацій відносяться: a) Друковані публікації; b) Електронні публікації; c) Електронні презентації; d) Відеокліпи.
2. Програма, за допомого якої можна створювати, оформлювати та публікувати документи різного типу a) Microsoft PowerPoint; b) Microsoft Publisher; c) Paint; d) Microsoft Word.
3. Microsoft Publisher – це: a) Професійна видавнича система; b) Непрофесійна видавнича система; c) Настільна видавнича система; d) Текстовий процесор.
4. Яке стандартне розширення мають файли, створенні програмою Microsoft Publisher? a) .bub; b) .ppt; c) .pot; d) .rtf.
5. Для зміни вигляду елементів оформлення всього документа, в області завдань потрібно вибрати посилання: a) Шрифтові схеми; b) макети публікацій; c) Змінити оформлення; d) Кольорові схеми. 4. Створення буклета «Комп'ютер та здоров'я». Алгоритм дій: 1) В MS Publisher виберіть тип публікацій Буклеты. 2) Виберіть потрібний вам буклет, двічі клікнувши мишею по малюнку з буклетом. 3) Зверніть увагу на те, що перед вами — аркуш розміру А4, який потім ви складете як 3 аркуші. Тому необхідно орієнтуватися в номерах стовпчиків (аркушів). 4) Перехід між листами виконуйте за допомогою закладок внизу. 5) Використовуючи ресурси мережі Інтернет, створіть буклет за темою «Комп’ютер та здоров’я». Збережіть його в папці КОМП’ЮТЕР ТА ЗДОРОВ’Я. 5. Звіт з виконаної роботи (фото конспекту та файл з буклетом) надіслати. Дякую за увагу!
21.04-28.04.22
«Основи інформаційної безпеки».
Завдання:Виберіть одну із запропонованих тем дослідження:• Тема: Комп'ютерна залежність і учні нашої школи. Мета: провести дослідження часу, який витрачають учні 8-9 класів школи для різних видів робіт з комп'ютером. • Тема: мені загрожує в Інтернеті? Мета: дослідити ризики, пов'язані з використанням Інтернету. 3. Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, яка викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначте основні поняття, цікаві факти зберігши їх в окремий документ Microsoft Office Word. 4. Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками і судженнями і оформите вихідний матеріал у вигляді презентації. 5. Збережіть презентацію та відправте вчителеві.
11.04.22- 18.04.22
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації».
Програмне забезпечення: Microsoft PowerPoint Повторити етапи розв’язування компетентнісних задач
Завдання:Створіть рекламну презентацію, присвячену відкриттю фірми «Ескорд», що продаватиме автомобілі, яка транслюватиметься на моніторі в центрі міста.У презентації передбачити обов’язково:
1. наявність титульного слайда;
2. перелік послуг фірми, оформлених у вигляді маркірованогосписку;
3. фотографії автомобілів, які є в продажу;
4. слайд з реквізитами фірми (реквізити написані на машині, що повільно рухається дорогою зліва направо, машину зобразити засобами автофігур);
5. дизайн слайдів єдиний;
6. зміна слайдів з анімацією;
7. тривалість презентації становить 90 секунд.
28.03.22 - 04.04.22
Розв’язування компетентнісного завдання
Ви з однокласниками та класним керівником вирішили на вихідних відвідати одне із семи чудес України - дендрологічний парк «Софіївка» .
Визначте, о котрій годині необхідно виїхати з автостанції №1 м. Луцька, щоб потрапити до парку не пізніше 12.00 год, та вартість квитків на дорогу. Визначте вартість вхідних квитків до парку, екскурсії, додаткових послуг (катання на човнах тощо). Розрахуйте за допомогою електронних таблиць загальну вартість подорожі для 15 учнів та класного керівника. Визначте необхідну мінімальну суму для кожного.
Визначте, о котрій годині необхідно виїхати з автостанції №1 м. Луцька, щоб потрапити до парку не пізніше 12.00 год, та вартість квитків на дорогу. Визначте вартість вхідних квитків до парку, екскурсії, додаткових послуг (катання на човнах тощо). Розрахуйте за допомогою електронних таблиць загальну вартість подорожі для 15 учнів та класного керівника. Визначте необхідну мінімальну суму для кожного.
Створіть інформаційну листівку (або презентацію), що міститиме історію заснування, план-схему парку та фотографії парку в різні пори року. Запропонуйте рекомендації щодо додаткових послуг, якими, на ваш погляд, варто скористатися, та необхідну суму коштів на них.
24.02.22
Тема уроку:
Алгоритми опрацювання
табличних величин:
пошук елемента з найбільшим
найменшим значенням.
1.Індивідуальна робота.
(Тестування)
1. Що таке
таблична величина?
2. Як
позначається у середовищі програмуванняLazarus:
1) одновимірний
масив;
2)
двовимірний масив.
3. Поясніть
призначення наступних властивостей елемента управління Memo:
1) Name;
2) Lines;
3) MaxLength;
4) Left;
5) Top;
6) Font.
4. Для
чого призначений елемент StringGrid ?
5. Поясніть
призначення основних властивостей елемента управління StringGrid:
1) ColCount;
2) RowCount;
3) FixedCols;
4) FixedRows;
5) FixedColor;
6) ScrollBars .
6. Які
складові містять програми для опрацювання табличних величин мовами
програмування?
7. За
якими ознаками відбувається впорядкування даних?
8. У
чому полягає впорядкування лінійної таблиц:
1) метод
вибору;
2) бінарний
(двійковий) пошук.
2. Завдання. Виконайте завдання
на встановлення відповідності між властивостями
елементів управління Memo
та їх описом.
Властивості
Опис
Name
Ім’я. Використовують у
програмі для доступу до елемента управління та його властивостей, зокрема для
доступу до тексту, який введений у поле редагування
Lines
Масив
рядків, що відповідає вмісту поля
MaxLength
Максимальна
довжина тексту в полі Memo
Left
Відстань
від лівої межі поля до лівої межі форми
Top
Відстань
від правої межі поля до правої межі форми
Font
Шрифт
17.02.22
24.02.22
Тема уроку:
Алгоритми опрацювання табличних величин:
пошук елемента з найбільшим
найменшим значенням.
1.Індивідуальна робота.
(Тестування)
1. Що таке
таблична величина?
2. Як
позначається у середовищі програмуванняLazarus:
1) одновимірний
масив;
2)
двовимірний масив.
3. Поясніть
призначення наступних властивостей елемента управління Memo:
1) Name;
2) Lines;
3) MaxLength;
4) Left;
5) Top;
6) Font.
4. Для
чого призначений елемент StringGrid ?
5. Поясніть
призначення основних властивостей елемента управління StringGrid:
1) ColCount;
2) RowCount;
3) FixedCols;
4) FixedRows;
5) FixedColor;
6) ScrollBars .
6. Які
складові містять програми для опрацювання табличних величин мовами
програмування?
7. За
якими ознаками відбувається впорядкування даних?
8. У
чому полягає впорядкування лінійної таблиц:
1) метод
вибору;
2) бінарний
(двійковий) пошук.
2. Завдання. Виконайте завдання на встановлення відповідності між властивостями елементів управління Memo та їх описом.
Властивості |
Опис |
Name |
Ім’я. Використовують у
програмі для доступу до елемента управління та його властивостей, зокрема для
доступу до тексту, який введений у поле редагування |
Lines |
Масив
рядків, що відповідає вмісту поля |
MaxLength |
Максимальна
довжина тексту в полі Memo |
Left |
Відстань
від лівої межі поля до лівої межі форми |
Top |
Відстань
від правої межі поля до правої межі форми |
Font |
Шрифт |
17.02.22
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ УРОК З МЕДІАГРАМОТНОСТІ
Соціальний ролик:
Медіаграмотність – must have сучасного українця👇
Прочитайте параграф підручника https://drive.google.com/file/d/1J1C-hKw3sfikWxxTO_jmqI66smhRZvNr/view
та пройдіть тест за посиланням (тест відкритий до 18:00 17.02.22р):
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3108610
Домашнє завдання: повторити параграф 6.1
14.02.22Тема уроку:
Введення та виведення табличних величин
Завдання 1. Човняру з лівого берега на правий потрібно перевезти вовка, козу і капусту. У човні окрім човняра поміщається лише один "пасажир". Як це зробити так, щоб і коза, і капуста залишилися цілими?
Складіть алгоритм розв'язання задачі.
Прочитайте параграф підручника https://drive.google.com/file/d/1J1C-hKw3sfikWxxTO_jmqI66smhRZvNr/view
та пройдіть тест за посиланням (тест відкритий до 18:00 17.02.22р):
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3108610
Домашнє завдання: повторити параграф 6.1
10.02.22
Тема уроку: Захист навчальних проєктів в ZOOM
07.02.22Тема уроку: Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів.
Завдання: Вибрати тему навчаньного проєкту, дослідити та підготувати презентацію.
(10.02.22 на уроці інформатики відбудеться захист проєктів в Zoom)
Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи
передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і
негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати
внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є,
йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити
кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що
таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто
такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики
кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в
Інтернеті
Сьогодні
будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття
тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати.
Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити
можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного
інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які
сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна,
а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку
клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що
відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих
завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll
Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального
комп'ютера
Порівняти сучасні
ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що
таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися
до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив
використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних
школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини
виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її
подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати
інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток
інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі
сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється
кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити
інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію
розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі
інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних
напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З
якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими
умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми
«технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в
ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як
визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію
ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального
комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної
комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу
зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити
проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх
вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести
соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль
соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки
в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та
українці.
21. Захоплення і
редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність
– проблема сучасного суспільства.
3 лютогоКласна роботаТЕМА УРОКУ: РЕЛЯЦІЙНІ БАЗИ ДАНИХ. ЇХНІ ОБЄКТИ. КЛЮЧІ Й ЗОВНІШНІ КЛЮЧІ. ЗВЯЗКИ МІЖ ЗАПИСАМИ І ТАБЛИЦЯМИ(число та тему уроку запиши в зошит) Скачай программу Microsoft Access на компьютер або телефон!
Завдання: Вибрати тему навчаньного проєкту, дослідити та підготувати презентацію.
(10.02.22 на уроці інформатики відбудеться захист проєктів в Zoom)
Теми навчальних проектів
1. Методи обробки і передачі інформації
Дослідити способи
передачі інформації від одного об’єкта до іншого, знайти можливі позитивні і
негативні сторони того чи іншого технічного рішення.
2. Світ без Інтернету
Проаналізувати
внесок Інтернету в наше життя, і яким би міг бути світ без Інтернету. Чи є,
йому альтернатива? Чому Інтернет називають унікальним винаходом?
3. Кращі інформаційні ресурси світу
Представити
кращі, на ваш погляд, інформаційні ресурси світу. Обґрунтувати свою думку.
4. Види інформаційних технологій
Визначити, що
таке інформаційні технологи, і як вони пов’язані з науково-технічним прогресом.
5. Кіберзлочинність
Визначити, хто
такі хакери, кіберсквоттери, спамери і т. д. Які існують способи профілактики
кіберзлочинності та боротьби з нею?
6. Проблема захисту інтелектуальної власності в
Інтернеті
Сьогодні
будь-який продукт інтелектуальної власності — музична композиція, роман, стаття
тощо — розміщений в Інтернеті, можна безперешкодно вкрасти і незаконно розтиражовати.
Які ви бачите шляхи вирішення цієї проблеми?
7. Чи існує штучний інтелект?
Визначити
можливості сучасних комп’ютерів, перспективи їх розвитку з точки зору штучного
інтелекту. Комп’ютер — це звичайний інструмент чи самостійний суб’єкт?
8. Комп’ютеризація XXI століття. Перспективи розвитку
Визначити, які
сфери людської діяльності ще не комп’ютеризовані, де комп’ютеризація необхідна,
а де вона категорично недопустима, і чи потрібна вона взагалі.
9. Клавіатура. Історія розвитку
Історія розвитку
клавіатури з початку 70-х років і до наших днів. Які клавіші за що
відповідають, навіщо були введені і чому клавіші, які вже не виконують тих
завдань, для виконання яких були спочатку введені (наприклад, Scroll
Lock), до цих пір не визначені.
10. Історія операційних систем для персонального
комп'ютера
Порівняти сучасні
ОС з давнішими, які вже не використовують. Виділити відмінні та подібні риси.
11. Мобільні віруси — міф чи загроза?
Визначити, що
таке мобільні віруси. Чи всім мобільним пристроям вони загрожують? Як ставитися
до проблеми мобільних вірусів?
12. Соціальні мережі в житті сучасних школярів
Розглянути вплив
використання соціальних мереж на навчання, відпочинок і здоров’я сучасних
школярів.
13. Інтернет-залежність — проблема сучасності
Визначити причини
виникнення інтернет-залежності та можливі
шляхи її
подолання.
14. Видатні інформатики
Систематизувати
інформацію про видатних вчених, які зробили важливий внесок у розвиток
інформатики як науки.
15. Комп’ютер і його дія на психологію та поведінку дитини.
16. Цифрова інформація в нашому житті.
Дослідити основні ідеї, теоретичні і практичні принципи, що лежать в основі
сучасних цифрових технологій і пристроїв.
Як здійснюється
кодування звукової інформації? Чому колір поданий в декількох палітрах?
Як навчити комп’ютер грамоті? Як оцінити
інформацію?
17. Імена та відкриття в історії інформатики.
Дослідити історію
розвитку обчислювальної техніки, вплив видатних особистостей в галузі
інформаційних технологій на розвиток інформатики. В яких трьох основних
напрямках розвивається інформатика? Як змусили комп’ютер думати? З
якими іменами пов’язане становлення інформатики як науки?
18. Вибір комп’ютера
Зробити усвідомлений вибір моделі комп’ютера, згідно з наявними початковими
умовами; змоделювати ситуацію практичного застосування матеріалу з теми
«технічні характеристики складових комп’ютера»; навчитися культурі поведінки в
ситуації продавець - покупець. Ключове питання: Який комп’ютер вибрати? Як
визначити, виходячи з потреб користувача, найбільш підходящу конфігурацію
ПК? Які технічні характеристики основних складових персонального
комп’ютера цікавлять користувача? Як зробити розрахунок вартості вибраної
комплектації?
19. Добро починається з тебе»
Що я можу
зробити для покращення життя вже сьогодні?
Дослідити
проблеми вашого регіону: соціальні, екологічні, культурні; визначити шляхи їх
вирішення силами учнів вашого класу, школи, громади; спланувати та провести
соціальну акцію: благодійний концерт чи ярмарок, екологічний рейд, фестиваль
соціальної реклами тощо.
20. Пишаємось, що українські.
Мета: дослідити історію розвитку комп’ютерної техніки
в Україні та визначити, які досягнення в цій галузі має Україна та
українці.
21. Захоплення і
редагування цифрового відео з використанням системи нелінійного відеомонтажу».
22. Інтернет-залежність
– проблема сучасного суспільства.
Завдання: переглянути презентації 👇
Домашне завдання: створити список свого класу в програмі Microsoft Access (файл надіслати до 04.02.22)
31.01.22 Тема: Розв’язування компетентнісних задач.
Уважно перегляньте презентацію та виконайте завдання
Тема: Розв’язування компетентнісних задач.
Уважно перегляньте презентацію та виконайте завдання
Надішліть виконане завдання на электронну пошту для перевірки вчителем 31.01.22 до 18:00
11.10.2021
Практична робота з інформатики, 9 клас
Робота в графічному редакторі Word
Інструктивна картка
1. Малюємо мавпочці голову:
- Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал ), утримуючи клавішу Shift намалюємо коло.
- Зробимо градієнтну заливку (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – Градієнт – З центра).
- Візьмемо інструмент Серце (Вставка – Фігури – Серце ), і намалюємо серце.
- Зробимо заливку (для цього натиснемо на намальоване серце – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – оберемо потрібний колір).
- Тепер малюватимемо око. Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал), утримуючи клавішу Shift намалюємо коло.
- Зробимо градієнтну заливку (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – Градієнт – З центра).
- Для того щоб очі були однакові скопіюємо щойно намальоване око (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо з контекстного меню команду Копировать – оберемо з контекстного меню команду Вставить).
- Малюємо вуха. Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал), утримуючи клавішу Shift намалюємо коло. Повторимо ці операції ще раз, але зробимо коло меншого розміру.
- Зробимо градієнтну заливку обох кіл (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – Градієнт – З центра).
- Для того щоб вуха були однакові скопіюємо щойно намальоване вухо (для цього натиснемо на намальовані кола, утримуючи клавішу Ctrl – оберемо з контекстного меню команду Копировать – оберемо з контекстного меню команду Вставить).
- Малюємо носик. Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал) і зробимо невеличкий «плоский» овал.
- Зробимо заливку (для цього натиснемо на намальоване серце – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – оберемо потрібний колір).
- Переходимо до малювання посмішки. Візьмемо інструмент Крива (Вставка – Фігури – Кривая)
2. Малюємо мавпочці тулуб і лапки:
- Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал), намалюємо овал Тулуб.
- Зробимо градієнтну заливку (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – Градієнт – З центра).
- Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал) і намалюємо овал «Руку».
- Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал ), утримуючи клавішу Shift намалюємо коло «долонька». Повторимо ці операції ще раз, але зробимо коло меншого розміру.
- Зробимо градієнтну заливку обох кіл (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – Градієнт – З центра).
- Малюємо пальчики, які складаються з п’ятьох овалів.
- Зробимо заливку (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка).
- Для того щоб руки були однакові скопіюємо щойно намальовані руки і долоньки (для цього натиснемо на намальовані кола і овали, утримуючи клавішу Ctrl – оберемо з контекстного меню команду Копировать – оберемо з контекстного меню команду Вставить).
- Скопіюємо долоньки ще раз (для цього натиснемо на намальовані кола і овали, утримуючи клавішу Ctrl – оберемо з контекстного меню команду Копировать – оберемо з контекстного меню команду Вставить). Це будуть наші ніжки.
2. Малюємо мавпочці тулуб і лапки:
- Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал), намалюємо овал Тулуб.
- Зробимо градієнтну заливку (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – Градієнт – З центра).
- Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал) і намалюємо овал «Руку».
- Візьмемо інструмент Овал (Вставка – Фігури – Овал ), утримуючи клавішу Shift намалюємо коло «долонька». Повторимо ці операції ще раз, але зробимо коло меншого розміру.
- Зробимо градієнтну заливку обох кіл (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка фігури – Градієнт – З центра).
- Малюємо пальчики, які складаються з п’ятьох овалів.
- Зробимо заливку (для цього натиснемо на намальоване коло – оберемо вкладку Формат – Заливка).
- Для того щоб руки були однакові скопіюємо щойно намальовані руки і долоньки (для цього натиснемо на намальовані кола і овали, утримуючи клавішу Ctrl – оберемо з контекстного меню команду Копировать – оберемо з контекстного меню команду Вставить).
- Скопіюємо долоньки ще раз (для цього натиснемо на намальовані кола і овали, утримуючи клавішу Ctrl – оберемо з контекстного меню команду Копировать – оберемо з контекстного меню команду Вставить). Це будуть наші ніжки.
Результат практичної роботи
19.01-20.01.2021ТЕМА УРОКУ: РЕЛЯЦІЙНІ БАЗИ ДАНИХ. ЇХНІ ОБЄКТИ. КЛЮЧІ Й ЗОВНІШНІ КЛЮЧІ. ЗВЯЗКИ МІЖ ЗАПИСАМИ І ТАБЛИЦЯМИ(число та тему уроку запиши в зошит) Скачай программу Microsoft Access на компьютер или телефон!
Завдання: переглянути презентації 👇та дати відповіді на запитання👇 в зошит.
(фото конспекту надіслати на пошту до 24.01.21)
13.01.21Тема уроку: Поняття систем керування базами даних, їх призначення.
Завдання: переглянути презентацію 👇та дати відповіді на запитання👇 в зошит.
(фото конспекту надіслати на пошту до 17.01.21)
Домашне завдання: Вивчити основні поняття в зошиті.
12.01.21Тема уроку: Поняття бази даних.
Завдання: переглянути відео та зробити короткий конспект в зошит. (фото конспекту надіслати на пошту)
Домашне завдання:1. Опрацювати конспект
2. Виконати завдання: Підготуйте повідомлення (презентацію) про роль В.М. Глушкова в розвитку напрямів інформатики, пов’язаних з використанням баз даних.
3. Надішліть виконане завдання на электронну пошту для перевірки вчителем до 13.01.21
21 жовтня Класна роботаТема уроку: Абсолютні, відносні й мішані посилання на комірки та діапазони комірок.
Завдання: переглянути презенетацію та зроботи короткий конспект в зошит.Роботу здати 23.10.20
20 жовтняКласна роботаТема уроку: Поняття про 3D друк.
Дистанційне навчання 25.05-29.05.20
Підсумок роботи за ІІ семестр та рік
Дистанційне навчання
Дистанційне навчання 12.05-21.05.20
Розробка та захист проеків!
Завдання: 1. Підготувати проект (презентацію) з вибраної вами теми.2. Надіслати проект до 21.05.20.3. Також чекаю на всі роботи з попередніми завданнями до 21.05.20!!! З повагою і найкращими побажаннями Катерина Сергіївна.
04.05-07.05.2020
Визначення тем навчальних
проектів.
Розробка планів
виконання проектів.
Успіх в сучасному світі багато в чому визначається
здатністю людини проектувати своє життя: визначати далеку і найближчу
перспективу, знаходити і залучати необхідні ресурси, намічати план дій і
оцінювати досягнення поставлених цілей.
Проект являє собою самостійне
доскональне вивчення будь-якої проблеми з презентацією результатів роботи.
Навчальний проект — спільна
навчально-пізнавальна,
дослідницька, творча або ігрова діяльність учнів —
партнерів,
що має спільну мету, узгоджені методи, способи
діяльності,
спрямована на досягнення загального результату з
розв’язування певної проблеми, значущої
для учасників проекту.
Виконання проекту на уроці інформатики
дозволяє навчитися не
тільки комп’ютерних технологій, але і прийомам
самостійної роботи
від вибору запропонованих тем до постановки цілей,
народження
гіпотез, розробки алгоритмів свого проекту і
створення готових
електронних продуктів.
Робота над проектами проходить в
кілька етапів:
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
План навчального проекту:
1. Мета
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
Завдання :
1. Повторити параграф 10.1
2. Сторінка
275-277, вибрати тему НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ
(записати в зошит )
3. Розробка
плану проекту відповідно до вибраної вами теми.
(записати
в зошит)
4. Дібрати
корисний матеріал та записати джерела в тектовий докумет Word для їх використання
при реалізації проекту.
Звіт з виконаної роботи до 08.05.20.
Дякую за увагу!
1. Підготовка до роботи над проектом.
2. Вибір теми.
3. Постановка мети і завдання проекту.
4. Пошук інформації різними способами.
5. Виконання завдань проекту.
6. Підготовка до захисту проекту.
7. Презентація (захист) проектів.
8. Аналіз результатів проектної роботи.
2. Об’єкт дослідження
3. Засіб опрацювання даних
4. Форма подання результатів
(записати в зошит )
(записати в зошит)
Розв’язування компетентнісних задач. Повторення. Комп’ютерна графіка
27.04-30.04.20
10. Установіть відповідність між діями та інструментами для ії виконання
А) намалювати трикутник
|
1) Розпилювач (Распылитель)
|
Б) додати до малюнка текстове пояснення
|
2) Прямокутник (Прямоугольник)
|
В) зафарбувати деяку замкнену область
малюнка
|
3) Багатокутник (Многоугольник)
|
Г) зобразити прямокутник
|
4) Заливка
|
Д) зафарбувати деяку замкнену область
малюнка з ефектом розпилювання
|
5) Напис (Надпись)
|
Завдання відкритої форми (1 бали)
Розв’язування компетентнісних задач. Повторення. Комп'ютерні публікації .
«Основи інформаційної безпеки».
Завдання:
Виберіть одну із запропонованих тем дослідження:
• Тема: Комп'ютерна залежність і учні нашої школи.
Мета: провести дослідження часу, який витрачають учні 9-11-х класів школи для різних видів робіт з комп'ютером.
• Тема: мені загрожує в Інтернеті?
Мета: дослідити ризики, пов'язані з використанням Інтернету.
3. Для досягнення мети проаналізуйте інформацію, яка викладена в мережі Інтернет на відповідну тематику, визначте основні поняття, цікаві факти зберігши їх в окремий документ Microsoft Office Word.
4. Систематизуйте отримані дані, доповніть власними думками і судженнями і оформите вихідний матеріал у вигляді презентації.
5. Збережіть презентацію та відправте вчителеві.
Звіт з виконаної роботи за 13.04-16.04.20 надіслати до 17.04.20
13.04.20 (1-підгрупа), 14.04.20 (2-підгрупа).
Розв’язування компетентнісних задач з теми «Комп’ютерні презентації».
Завдання:Створіть рекламну презентацію, присвячену відкриттю фірми «Ескорд», що продаватиме автомобілі, яка транслюватиметься на моніторі в центрі міста.У презентації передбачити обов’язково:
1. наявність титульного слайда;
2. перелік послуг фірми, оформлених у вигляді маркірованогосписку;
3. фотографії автомобілів, які є в продажу;
4. слайд з реквізитами фірми (реквізити написані на машині, що повільно рухається дорогою зліва направо, машину зобразити засобами автофігур);
5. дизайн слайдів єдиний;
6. зміна слайдів з анімацією;
7. тривалість презентації становить 90 секунд.
Дистанційне навчання 09.04.20
Розв’язування компетентнісного завдання
Визначте, о котрій годині необхідно виїхати з автостанції №1 м. Луцька, щоб потрапити до парку не пізніше 12.00 год, та вартість квитків на дорогу. Визначте вартість вхідних квитків до парку, екскурсії, додаткових послуг (катання на човнах тощо). Розрахуйте за допомогою електронних таблиць загальну вартість подорожі для 15 учнів та класного керівника. Визначте необхідну мінімальну суму для кожного.
Немає коментарів:
Дописати коментар