9 клас Основи здоров'я

👉 ПІДРУЧНИК


15  жовтня

Тема уроку:  Керування емоціями. Техніки самодопомоги. Практична робота.

число та тему уроку записати до зошита, переглянути відео 



Хід роботи

 Завдання 1. Обрати для себе найбільш цікаві і відповідні техніки психологічної самодопомоги в гострих стресових ситуаціях та навчитися правильно використовувати.



Список корисних технік для подолання тривожності

  • Розслабте плечі та зробіть кілька кругових рухів головою.
  • Сформулюйте емоції словами. Наприклад: "Я відчуваю злість і занепокоєння". Вимовте це вголос, щоб дистанціюватися від емоції та подивитися на неї зі сторони.
  • Влаштуйте прибирання: якщо навести лад вдома або на робочому місці, це допоможе навести лад і в голові.
  • Запитайте себе: "Що найгірше може статися?" Потім: "Як би я впорався з цим?" Дайте відповідь.
  • Прийміть ванну, нехай ваше тіло і м'язи відпочинуть у теплій воді.
  • Пробачте себе за те, що не передбачили або не уникнули проблеми. Вам і так важко, не варто тиснути себе почуттям провини.
  • Влаштуйте діджитал-детокс. Відпочиньте від новин і серфінгу соціальними мережами.
  • Якщо вас турбує якась помилка, напишіть план дій із трьох пунктів, як не допустити її повторення в майбутньому.
  • Запитайте себе, наскільки важкою є ваша ситуація. Може, все не так катастрофічно і ви надміру драматизуєте – переживання властиві людині, але вам напевно важко буде впиватися ними занадто довго.
  • Припиніть порівнювати себе виключно з успішними людьми – надмірне захоплення такими думками може негативно вплинути на самооцінку та відчуття спокою.
  • Попросіть кого-небудь розповісти вам про те, через що вони нервували в минулому, вислухайте чужі проблеми.
  • Дозвольте собі зайнятися чим-небудь, що не викликає у вас відчуття стресу, а приносить задоволення. Відпочиньте в цій бухті спокою, а тоді повертайтеся до справи!
  • Прогуляйтеся – провітрити голову ніколи не завадить.
  • Уявіть, що ситуація, з якою ви зіткнулися, сталася давним-давно. Чи будете ви переживати так само сильно через півроку?

Якщо ви акцентуєте увагу на негативі, спробуйте уявити найбільш сприятливий вихід із ситуації.

 

 




8 жовтня

Алгоритм рятування людей під час пожежі, з-під завалів.


Вправа https://learningapps.org/8335815


Д.з.https://wordwall.net/uk/resource/60713700/%D0%B0%D0%BB%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%BC-%D1%80%D1%8F%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BB%D1%8E%D0%B4%D0%B5%D0%B9-%D0%BF%D1%96%D0%B4-%D1%87%D0%B0%D1%81-%D0%BF%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%B6%D1%96

(скрін надіслати)



1 жовтня

Невідкладна домедична допомога


переглянути відео




Домашнє завдання: Ознайомитися ,за допомогою додаткових джерел, алгоритм рятування людей під час пожежі, з-під завалів. (записати в зошит цей алгоритм)



24 вересня 

Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2306871






17 вересня 

Класна робота



10 вересня

Класна робота

Види техногенних аварій, які 

виникли внаслідок воєнних дій. 



Записати короткий конспект👇

Техногенна катастрофа — катастрофа з тяжкими наслідками для навколишнього середовища і людини, викликана частковим або повним виходом з ладу або руйнуванням технічних засобів


Причини техногенних катастроф 

1. природні чинники: непогода, аномальна температура, землетруси, повені, пожежі тощо;

2. антропогенні чинники: помилки проектування, порушення правил обслуговування та експлуатації транспортних засобів та об'єктів техногенних виробництв, терористичні акти.




Домашнє завдання:(на вибір) 1. Дії людини під час хімічної небезпеки. 

2. Дії людини під час радіаційної небезпеки. (скласти пам’ятку,  написати повідомлення, або створити презентацію)




3 вересня

Тема уроку: Захист життя під час обстрілів, бомбардувань. 

Шляхи і правила евакуації. Вибір надійного укриття. 

Як діяти під завалами.

переглянути відео


Д.З виконати вправу https://wordwall.net/es/resource






Немає коментарів:

Дописати коментар