15 жовтня
Тема уроку: Керування емоціями. Техніки самодопомоги. Практична робота.
число та тему уроку записати до зошита, переглянути відео
Хід роботи
Завдання 1. Обрати для себе найбільш цікаві і відповідні техніки психологічної самодопомоги в гострих стресових ситуаціях та навчитися правильно використовувати.
Список корисних технік для подолання тривожності
- Розслабте плечі та зробіть кілька кругових рухів головою.
- Сформулюйте емоції словами. Наприклад: "Я відчуваю злість і занепокоєння". Вимовте це вголос, щоб дистанціюватися від емоції та подивитися на неї зі сторони.
- Влаштуйте прибирання: якщо навести лад вдома або на робочому місці, це допоможе навести лад і в голові.
- Запитайте себе: "Що найгірше може статися?" Потім: "Як би я впорався з цим?" Дайте відповідь.
- Прийміть ванну, нехай ваше тіло і м'язи відпочинуть у теплій воді.
- Пробачте себе за те, що не передбачили або не уникнули проблеми. Вам і так важко, не варто тиснути себе почуттям провини.
- Влаштуйте діджитал-детокс. Відпочиньте від новин і серфінгу соціальними мережами.
- Якщо вас турбує якась помилка, напишіть план дій із трьох пунктів, як не допустити її повторення в майбутньому.
- Запитайте себе, наскільки важкою є ваша ситуація. Може, все не так катастрофічно і ви надміру драматизуєте – переживання властиві людині, але вам напевно важко буде впиватися ними занадто довго.
- Припиніть порівнювати себе виключно з успішними людьми – надмірне захоплення такими думками може негативно вплинути на самооцінку та відчуття спокою.
- Попросіть кого-небудь розповісти вам про те, через що вони нервували в минулому, вислухайте чужі проблеми.
- Дозвольте собі зайнятися чим-небудь, що не викликає у вас відчуття стресу, а приносить задоволення. Відпочиньте в цій бухті спокою, а тоді повертайтеся до справи!
- Прогуляйтеся – провітрити голову ніколи не завадить.
- Уявіть, що ситуація, з якою ви зіткнулися, сталася давним-давно. Чи будете ви переживати так само сильно через півроку?
Якщо ви акцентуєте увагу на негативі, спробуйте уявити найбільш сприятливий вихід із ситуації.
8 жовтня
Алгоритм рятування людей під час пожежі, з-під завалів.
Вправа https://learningapps.org/8335815
(скрін надіслати)
1 жовтня
Невідкладна домедична допомога
переглянути відео
Домашнє завдання: Ознайомитися ,за допомогою додаткових джерел, алгоритм рятування людей під час пожежі, з-під завалів. (записати в зошит цей алгоритм)
24 вересня
Контрольне тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2306871
17 вересня
Класна робота
Види й ознаки вибухонебезпечних предметів. Ідентифікація загроз. Практична робота  
Практична робота виконати вправи (скріни надіслати)
10 вересня
Класна робота
Види техногенних аварій, які
виникли внаслідок воєнних дій. 
Техногенна катастрофа — катастрофа з тяжкими наслідками для навколишнього середовища і людини, викликана частковим або повним виходом з ладу або руйнуванням технічних засобів
Причини техногенних катастроф
1. природні чинники: непогода, аномальна температура, землетруси, повені, пожежі тощо;
2. антропогенні чинники: помилки проектування, порушення правил обслуговування та експлуатації транспортних засобів та об'єктів техногенних виробництв, терористичні акти.
Домашнє завдання:(на вибір) 1. Дії людини під час хімічної небезпеки.
2. Дії людини під час радіаційної небезпеки. (скласти пам’ятку, написати повідомлення, або створити презентацію)
3 вересня
Тема уроку: Захист життя під час обстрілів, бомбардувань.
Шляхи і правила евакуації. Вибір надійного укриття.
Як діяти під завалами.
переглянути відео
Д.З виконати вправу https://wordwall.net/es/resource
 
 
 
Немає коментарів:
Дописати коментар